Kjempelodott Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) når jeg skal logge inn på multicom.no, får jeg denne meldingen: Response object error 'ASP 0158 : 80004005' Missing URL /login/Logginn.asp, line 30 A URL is required. jeg bruker forresten mozilla firefox, så jeg prøvde med IE istedenfor, men da stod det bare: "Siden kan ikke vises, HTTP 500 - Intern feil på serveren" og alt det tullet der... jeg skriver inn riktig kundenummer og passord, og cookies er aktivert... så jeg skjønner ikke hva som er gæærnt... noen som kan hjelpe meg? Endret 19. november 2004 av Kjempelodott Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvis dette er en feil på deres nettside må du sende ta å sende de en mail. Lenke til kommentar
Kjempelodott Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 okå... skal prøve det... takk Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 når jeg skal logge inn på multicom.no, får jeg denne meldingen: Response object error 'ASP 0158 : 80004005' Missing URL /login/Logginn.asp, line 30 A URL is required. jeg bruker forresten mozilla firefox, så jeg prøvde med IE istedenfor, men da stod det bare: "Siden kan ikke vises, HTTP 500 - Intern feil på serveren" og alt det tullet der... jeg skriver inn riktig kundenummer og passord, og cookies er aktivert... så jeg skjønner ikke hva som er gæærnt... noen som kan hjelpe meg? Tja, "Intern feil på serveren" og alt det tullet der" er kanskje et lite hint til deg om at det er en intern feil på serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå