erik123 Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 fins det noen bra gratis rollespill på internett? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 10:55, Lappin skrev:Alle ? jaha d var ikke d han mente,du finner nok ingen plasser med gratis full versjon av spill på internet bare demoer.Kjetil Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 En venn kjøpte nettop et PC-blad (tror det var PC-power eller.no) Der fikk han med en DVD med blant annet fullversjon av Anarchy Online. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 LOL, Anarchy Online må du jo betale for å spille ikke for å ha. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 13:33, Rincewind skrev:En venn kjøpte nettop et PC-blad (tror det var PC-power eller.no) Der fikk han med en DVD med blant annet fullversjon av Anarchy Online. Rincewind tror du spillutviklerne leker butikk,de må jo selge spill for å overleve.Kjetil Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 well of souls er kult. søk etter det på sol Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 14:08, zoneman skrev:bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv. Men så har nok pc-pro betalt en klekkelig sum penger for å legge ut full-v på sin cover plate, alt i alt tjener de sikkert på det. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 haha...hvor er det dere har vært i det siste da? Anarchy Online har vært gratis å laste ned ganske lenge nå. Selve softwaren er gratis når det gjelder Anarchy Online, man må derimot betale en viss sum i måneden for å spille på Funcom sine servere... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 15:49, CAT-scan skrev:haha...hvor er det dere har vært i det siste da? Anarchy Online har vært gratis å laste ned ganske lenge nå. Selve softwaren er gratis når det gjelder Anarchy Online, man må derimot betale en viss sum i måneden for å spille på Funcom sine servere... så då er spillet alså gratis,han spurte hvor du kan laste ned gratis spill,kan du spille med d spillet uten å betale,eller er du nødd å logge deg på serveren til funcomKjetil Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 16:04, Kjetil Lura skrev:så då er spillet alså gratis,han spurte hvor du kan laste ned gratis spill,kan du spille med d spillet uten å betale,eller er du nødd å logge deg på serveren til funcom Du kan spille gratis i 1 uke, forutsatt registrering med VISA eller no. Poenget var vel at det ikke var noe direkte kupp å kjøpe dette databladet når man kan laste ned spillet gratis likevel. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Prøv http://www.11d.com Excelsior er et av verdens beste rpg spill. Phase One får du bruke helt uten begrensinger. Phase Two er det sperre på level 10 visst du ikke registrer deg. Det spillet mangler i grafikk tar det igjen i gameplay. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-05-28 15:20, Dreadlord skrev: Quote: Den 2002-05-28 14:08, zoneman skrev: bladet heter pc-pro å ja det følger med gratis helversjon av spillet står i hvertfal på boxen å i bladet nå har jeg ikke prøvd det ut siden jeg allerede har fullversjonen kjøpt i butikk men det er jo abonemangene de tjener på får videre drift av servere osv. Men så har nok pc-pro betalt en klekkelig sum penger for å legge ut full-v på sin cover plate, alt i alt tjener de sikkert på det. Det har ligget med PC-pro flere ganger...jeg tror AO folka bare er desperate etter å få nye kunder... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: MrLee skrev (2002-06-02 01:48):Det har ligget med PC-pro flere ganger...jeg tror AO folka bare er desperate etter å få nye kunder... Neineinei :smile: Nå må du følge med :wink: Alle kan gi bort AO med bladene sine. De trenger ikke engang å spørre folk på Funcom. PC-pro legger det ut på DVD'ene sine for å fylle tomrommet. Det er tross alt god plass på dem. Poenget er at selve spillet AO er gratis, men det som koster penger er å ha en account/konto på serverne. En betaler ca. 100kr i måneden. Jeg tror det er slike ting som i framtida vil forhindre piratkopiering. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Selve AO klienten er gratis. Men for å spille må du kjøpe en konto og betale en fast sum i måneden. varierer fra 80 til 120 kr måneden avhengig av hvor lenge du binner deg. Funcom tillater at man kopierer spillet av andre og man kan laste det ned gratis. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 det er jo veldig dyrt da, har spilt cs i ett år nå og det har kostet meg 150 kr. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: minimum payne skrev (2002-06-02 05:13):det er jo veldig dyrt da, har spilt cs i ett år nå og det har kostet meg 150 kr. Helt annet spill. AO folka sitter tross alt hele tida og lager bug-fixes og patcher som gjør spillet mer spillbart. Ikke noe billig foretaken. Tenk hvis CS-folka hadde gjort det! Hadde ikke vært noe juks eller bugs i det spillet. Ok, kanskje litt overdrevet, men CS hadde blitt mye bedre :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 http://ambar.coldfirestudios.com/site/ rocker alt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Xenimus e fett... http://www.xenimus.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå