The Stig Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei hei, har prøvd mye rart nå... Problemet er så banalt som at testen Speed-O-meteret ikke fungerer. Testen laster ned bildet og stopper så opp. Mistenker sterkt at brannmur ol. har noe i bildet og gjøre? Bruker "Norton Internett Security04" samt en ruter "DrayTEK VIGOR 2900" Takk for all hjelp (Grunnen til at det er litt viktig er at jeg mistenker at noen har "hijacket" WiFi nettet mitt.) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Prøv å disable brannmuren da. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Samma skjer hos meg, har også Norton... Gjeeeesp - gidder ikke å disable noe nå, si fra om det funker da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Fungerte med en gang jeg "disablet" NIS, så da er det bare og finne ut hva jeg skal skru av der da.. Lenke til kommentar
TrAI Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) ... (Grunnen til at det er litt viktig er at jeg mistenker at noen har "hijacket" WiFi nettet mitt.) Hmmm... Dersom du mener at du mistenker at noen uvedkommene er tilkoblet det trådløse nettverket ditt er ikke speedometeret noe spesielt nyttig verktøy for å finne ut av dette, det er for mange faktorer som kan spille inn på resultatet det gir til at det er noen god indikator på missbruk. Jeg ville tro det var mer nyttig å sjekke loggen på aksesspunktet ditt(de fleste AP/trådløse rutere har vel dette) for å se om noen fremmede kort har koblet seg til... Endret 19. november 2004 av TrAI Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva med å avinstalere hele NIS og finne noe gratis heller ? Syntes NIS var veldig ressurskrevende når jeg hadde det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 ... (Grunnen til at det er litt viktig er at jeg mistenker at noen har "hijacket" WiFi nettet mitt.) Hmmm... Dersom du mener at du mistenker at noen uvedkommene er tilkoblet det trådløse nettverket ditt er ikke speedometeret noe spesielt nyttig verktøy for å finne ut av dette, det er for mange faktorer som kan spille inn på resultatet det gir til at det er noen god indikator på missbruk. Jeg ville tro det var mer nyttig å sjekke loggen på aksesspunktet ditt(de fleste AP/trådløse rutere har vel dette) for å se om noen fremmede kort har koblet seg til... Hehe, joda... Var bare en svakt tanke jeg hadde... Skjekket nettopp hvor mange kort som var oppe, var ikke flere en jeg visste om! :!: Byttet uansett til 128- bits kryptering av WEP også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå