DesertGlow Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 TEST: iRiver N10: Digitalt smykke iRiver fortsetter å pøse ut elegante MP3-spillere på markedet. Gjennom sitt samarbeid med designfirmaet Inno har de nå lansert N10, et virkelig smykke av en MP3-spiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Grunnen til manglenede .ogg støtte kan være pga. de har måttet gå ned i prosessorhastighet som ett komprimiss av design. Ipod har heller ikke kraftig nokk cpu til og spille .ogg. Det krever rett og slett mer cpu, noe som kansje forklarer hvorfor det er ett bedre format vs. .mp3 med tanke på lydkvalitet vs. filstørrelse. Dette er jo noe en ikke merker på vanlige datamaskiner med take på hvor mye kraft vi sitter med under kabinettene nå til dags. Lenke til kommentar
martiol Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Er jeg helt surrete hvis jeg mener at OLED står for Organic Light Emitting Diode og ikke Organic EL-display. Endret 19. november 2004 av martiol Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Er jeg helt surrete hvis jeg mener at OLED står for Organic Light Emitting Diode og ikke Organic EL-display. Nope, men det er samme hurven. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er jeg helt surrete hvis jeg mener at OLED står for Organic Light Emitting Diode og ikke Organic EL-display. Tror OLED står for Organic Light Emitting Diode. Om OLED er to typer skjermer kalt Organic Light Emitting Diode og Organic EL-display vet jeg ikke. Tror helst det brukes om hverandre så det har lite å si. To ting av samme betydnig tenker jeg Alle artiklene jeg så igjennom her bruker Organic Light Emitting Diode. For eksempel: OLED-skjermer skal erstatte LCD - 16/06-2003 OLED blir voksent - 19. mai. 2004 Kanskje forskjellige produsenter bruker forskjellige navn... Jeg for nok sove i natt om det ene eller andre kommer på folkemunne - LOZER Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hvordan i all verden kan dere gi spilleren + for god overføringshastighet, når den kun har USB 1.1 støtte? Klart, den ligger i toppsjiktet for USB 1.1 enheter, men likevell! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hvordan i all verden kan dere gi spilleren + for god overføringshastighet, når den kun har USB 1.1 støtte? Klart, den ligger i toppsjiktet for USB 1.1 enheter, men likevell! Den var jo veldig rask til å være USB 1.1, og i tillegg tror jeg ikke målgruppen til denne spilleren bryr seg så veldig om overføringshastighet. Endret 20. november 2004 av Pug Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det virker veldig rart at OLED skal bety "Organic EL-display". Bokstavene kommer jo i feil rekkefølge. I følge iRiver.com har spilleren OEL-display, det stemmer vel litt bedre. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ved litt nærmere studier fant jeg dette under specs: LCD: 16Gray OLED Display Ikke rart det blir begrepsforvirring. :-) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bortkasta penger på den Iriveren. Lite kompatibel osv. Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare jeg som savner et bilde av spilleren i bruk under "i bruk" Med tanke på at dette er noe som helt klart er ment som en mote greie og kanskje et smykke.. hadde det vært greit og se hvordan den faktisk så ut på noen... (en halvnaken dame foreksempel) Lenke til kommentar
spiro Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hadde det vært greit og se hvordan den faktisk så ut på noen... (en halvnaken dame foreksempel) Siden du stort sett har tenkt å bruke den når du er naken eller fordi du håper på at kjæresten din skal innse at klær blir overflødige når man har en slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå