Arntsen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jess, brodern har bursdag i morra.. *ta bilder av alle kakene og legge ut så dere kan sitte å sekle* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vi vil ikke ha bilder, vi skal ha worklog Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Vi vil ikke ha bilder, vi skal ha worklog Synes folk bør lage worklog når de lager noe mat de vet folk har lyst på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Lurer på om jeg skal lage muffins eller.no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Lurer på om jeg skal lage muffins eller.no Do it! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hadde ikke melk Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har hatt bake-frenzy i lange tider nå. For to uker siden lagde jeg eplekake, forrige søndag lagde jeg kanelsnurrer. Og i dag lagde jeg boller. Tror jeg må finne noe mer utfordrende neste gang. Disse greiene er jo så simpelt.. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har hatt bake-frenzy i lange tider nå. For to uker siden lagde jeg eplekake, forrige søndag lagde jeg kanelsnurrer. Og i dag lagde jeg boller. Tror jeg må finne noe mer utfordrende neste gang. Disse greiene er jo så simpelt.. ^^ skal du bli baker når du blir stor eller? Nice. Gi oss worklog neste gang. Tipper du baker fordi du savner #hw.no. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 HAH! Hva er det å savne? Baker nei. Gøy å bake da. Åsså kan man kose seg med baksten etterpå. Boller og kakao, fex - veldig nais. Er lov å kose seg litt i høstmørket, vettu.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 HAH! Hva er det å savne? Meg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 HAH! Hva er det å savne? Meg? Meg a? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Boller i ovnen! Jeg har da blitt inspirert av vår alles kjære Fredrik til å lage boller. Disse er uten melk, og jeg har bare laget halv oppskrift siden jeg var litt tom for mel 1/2 l vann 50g margarin uten melk 2g salt 50g gjær 1kg hvetemel 2dl sukker Startet med å blande alt det tørre. Smeltet smør, og hadde i vann. Blandet det våte i det tørre. Satte deigen til heving Etter hvert satte jeg også på ovnen til varming Og, ja forresten. Bollene var NAM! Endret 24. september 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Dæng, de var litt finere enn mine. eg har da blitt inspirert av vår alles kjære Fredrik Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hmm, stekte vafler istad, men glemte helt denne tråden Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ikke det at det har noe med baking å gjøre, men det har i det minste noe med matlaging å gjøre! Det handler om noe så primitivt som wienerpølser, og hvordan disse skal tilberedes. Tenkte dette var forumet å spørre ut om slikt. Metode 1: (som jeg ville gjort) Koke opp vann, sette til side til vannet holder 70-80 grader, og la de trekke i 5-6minutter. Ta på sennep, ketchup, etc. etter eget ønske. Metode 2: (som jeg reagerte på) Koke opp pølsene og la de fosskoke til de sprekker. Når de har sprukket legger du pølsa oppi brødet, og fyller sennep og ketchup oppi denne kokesprekken som går fra ende til annen. Har jeg misforstått helt eller? Personlig blir jeg fort kvalm av pølser, og styrer helst unna de. Men av og til, når man er med andre som vil lage "sosial kvalme", så passer det veldig godt med en liten bit Rekorden min er vel fortsatt på 3stk som jeg satte på barneskolen. Han ved siden av meg gulpa i seg minst 10. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skal få tak i et digitalkamera, så skal jeg faen meg vise dere skikkelig matlaging Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Vu-Can, den metoden jeg har hørt skal brukes er nummer 1, fosskokte pølser må da smake litt vått. Zyklon, få tak i kamera, er litt gøy å se, men skriv ned oppskrift. enden, fyyy! Lenke til kommentar
thingul Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Får jeg smake en bolle darkness ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Æ kainn bake! ..Nå kainn ælle bake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå