Gå til innhold

Nye høytalere, er de bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De var litt vel billige til å være så store, men kan være bra fordet. Har selv ganske billige Proson høyttalere, og de overrasket til å være så billige. Men mine kostet 2500kr, og er endel mindre (Twin 716).

Men er ganske sikker på at den NAD'en er litt i minste laget til å drive de høyttalerne skikkelig.

Lenke til kommentar
hei

den naden er litt liten ja...det er noen meget gode høytalere du har funnet...når prisen er så lav så kan det være no ugler i mosen...det er en liten sjangs...ikke meningen og gjøre deg stressa...har du noen link til denne butikken?;)

Fyndbørsen

Der fant jeg høytalerne, men tror egentli det smarteste ville være å gå for cerwin vegaene, mht reklamering osv, har en kompis som har noen proson høytalere diskanten er røket på. Cerwin vegaene vil også være lettere å drive enn de monstrene der. :)

Lenke til kommentar
Høytalerne er satt ned fra 5000 og koster enda mer i Norge

Nja, Det stemmer vell ikke helt :p

På www.siba.no koster de 3996 for et par, har sett di på siba i sandnes til 3499,-

Dette er forresten typisk partyhøytalere, det er vell det du vill ha siden du vurderer Cerwin Vega.

Men jeg ville selv tatt Cerwin Vega, for disse Proson høytalerne har noen skrøpelige diskanter som andre har nevnt

Endret av sveggi
Lenke til kommentar

Angående proson, er vel bedre elementer i de fleste proson høytalere som selges i Norge iforhold til Sverige pga importøren har satt strengere krav til de, mener å ha lest det i et eller annet hifi blad. Har forresten R62 fra proson, fornøyd med de, koster 4300, R63 som er hakke bedre koster vel rundt 5000-5500kr. R62 var forresten på tilbud på hificenter kjeden for ikke så lenge siden, til 2500 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...