Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor ADSL øket farten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at alle klagar slik på Telenor. Eg kjenner ingen som har mindre enn dei skal ha, og personleg har eg stabile 704Kb/s ned og faktisk dobbel hastigheit ut (don't tell anyone :smile:

Noko anna er Telenors planar om belastningsregulerte prisar, altså at du betalar for kor mykje du lastar ned, og kor mykje du er på nett (sa nokon kundeflukt?). Skandale! Det blir nok NextGenTel på meg neste år, ja ...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 17:22, propel skrev:

hhehehehe....har nå 720 ned....

Men er det noen som vet hvordan jeg måler uppload'en ??????? Den skal jo være 128 men har lissom aldri fått testa det.

Her kan du sjekke upload og download..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 17:29, tunefish skrev:

Jeg syns nå heller de burde bruke ressursene sine på å bygge ut mere, så flere faktisk har en MULIGHET til å velge en adsl-tilkobling.

Dakar dere som bare får 680 og ikke 704 da.

Hva tror dere jeg fåpå min isdn-linje? Ja akkurat ja...

Egentilg burde vi jo ikke klage. ISDN-brukerne har det værre. Men er man så heldig at man kan få ADSL burde jo hastigheten være nogelunde i nærheten av det man betaler for. Når man får 20 % mindre enn man egentlig skal ha så kan man jo ikke la være å klage, selv om noen(?) stakkarer sitter på isdn.

Mankoen er jo tross alt nesten som en dobbel isdn-linje når man har 704.

Hva ville skjedd hvis de hadde knyttet enda flere brukere på ADSL-nettet uten oppgradering. Ville ikke da hastigheten gått enda mer ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...