Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor ADSL øket farten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de setter visst opp farten, men det er ikke slik at de trykker på EN knapp, også har alle høyere fart. Det gjøres visst litt etter litt...

Noen som vet om det finns noen oversikt over når det skal være ferdig forbedret for alle med ADSL? det var vel snakk om mai/juni eller noe sånt.

bertie

Lenke til kommentar

Har alle her fått oppgradering? :sad:

Jeg har ikke fått økt hastighet, heller lavere :cry:

Før jul hadde jeg 601kbps etter har det lagt på 598kbps helt til midten av april, da gikk det ned til 570-595kbps :cry:

Bor i Bergen...

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-05-29 17:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 17:08, JSS skrev:

Har alle her fått oppgradering? :sad:

Jeg har ikke fått økt hastighet, heller lavere
:cry:
Før jul hadde jeg 601kbps etter har det lagt på 598kbps helt til midten av april, da gikk det ned til 570-595kbps
:cry:
Bor i Bergen...

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-05-29 17:31 ]</font>

Du er ikke den eneste.... Har fortsatt 325kbps, samme som jeg har hatt i 8mnd. (384/128 linje)

:sad:

Lenke til kommentar

tviler sterkt på at telenor har "oppgradert" linjene... Det som har hendt er at Telenbor i det siste har pøst på med nye sentraler, dere som har kjent økning, har da mest sannsynlig hatt en kort periode da nettet var nede, dette fordi telenor kanskje byttet en såkalt node.

Altså, jo nærmere sentralen er, jo bedre ytelse får dere...

Tror det faktisk er sånn at de fleste innen en stor radius kan få adsl, men blir ikke anbefalt det før en sentral er satt opp nærmere dere selv.. dette pga mest sannsynlig stort linjetap...

alexio

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 21:33, alexio skrev:

tviler sterkt på at telenor har "oppgradert" linjene... Det som har hendt er at Telenbor i det siste har pøst på med nye sentraler, dere som har kjent økning, har da mest sannsynlig hatt en kort periode da nettet var nede, dette fordi telenor kanskje byttet en såkalt node.

Altså, jo nærmere sentralen er, jo bedre ytelse får dere...

Tror det faktisk er sånn at de fleste innen en stor radius kan få adsl, men blir ikke anbefalt det før en sentral er satt opp nærmere dere selv.. dette pga mest sannsynlig stort linjetap...

alexio

De har lovt 20% økning på samtlige kunder med ADSL hvis du ikke har fått det med deg.

Tror du virkelig at flere sentraler gir økt hastighet???? Så da skal de sette litt fler sentraler rundt huset til de som har bestilt raskere linje da? Hehe....

Hastighetstap på ADSL er minimalt. Hastigheten bestemmer de inne hos Telenor. Kan endres med et par tastetrykk, derfor tar det litt tid å endre for alle kundene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...