Delvis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tatt med siemens cx65 mobil kamera i dag. Eller går det å få dem bedre? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ser ganske like ut som mine! Det va litt mørkt så: Lys på +2-Zoom 1x Skulle tatt litt tiligere på dagen! Bilder fra Siemens CX65, det va litt kallt så æ skalv litt, ikke det beste bilde! bildene dine så vældig fine ut Endret 19. november 2004 av mini-map Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg hadde en CX65 og en M65. Har ikke hatt bedre VGA-kameramobiler. Synes også SE K500i tok bra bilder, unntatt under forhold med dårlig lys, Muligens Samsung E800 også tar like bra bilder som CX65. Se bilder på Sprites: www.sprites.dk eller siemenstelefonene på: http://www.sprites.dk/?page=phones&brand=51 Siden er ganske bra, men det ser ut som det er en stund siden webmaster har oppdatert telefonutvalget. K500i er der ikke, heller ikke Samsung E800 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 lysløypa ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 det var fra lysløypa ja hvertfall det ene. Det er noen flotte nye turveier de har laget innover flere steder litt bortenfor her. Husker ikke om alle har lys, men det er kjempefint å gå turer der. Legger til et par bilder til fra i dag...det var ekstra fint med den første nysnøen som var kommet Mini-map; likte bildet ditt også..det var stemningsfullt med lysene fra husene der! Og CellularDude; imponerende skarpe noen av bildene, (kikket litt på siden din ) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Groenn: Ang. bildene på Sprites: De bildene tatt under dårlige lysforhold (i stavkirka og på Nationalteatret stasjon) viser hva kameraet er godt for. De er tatt med en M65. Enkelte nokiatelefoner jeg har hatt har vist bra lysfølsomhet, men jeg synes Siemens M65/SX65 tok kaka. Under normale lysforhold er bildene fra de nevnte siemenstelefoner meget bra, og som du sier, skarpe. Nokia har telefoner med svært dårlig linsebeskyttelse. Selve linsa er beskyttet, men glasset/dekslet over ligger meget utsatt til for riper. Alldeles unødvendig! På den andre siden har du f.eks Motorola E365 og SE K500i, K700i og S700. De har fysisk beskyttet kameraet med et lite deksel. På en del andre merker, f.eks Siemens, er linsa eller linseglasset i det minste nedsenket, spesielt på MC60. Tenkte jeg ville nevne det også, dersom det har noe å si for valg av mobil. Dersom man f.eks har telefonen i ei lomme, med mynter og nøkler, går det sikkert ikke lenge før man kan glemme å ta bilder med en nokiatelefon (f.eks 3200 og 3220) grunnet riper i glasset foran kameralinsa. Men det finnes sikkert plastfolie å få kjøpt (f.eks for PDA-display) som kan klippes til og legges som beskyttelsesfilm over kameralinsa. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bare min k500i som tar elendige bilder? Er ganske klart helt i midten, men det blir mye mer uklart utover mot kanten Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Tok et bilde når jeg henta avisa i dag. SE k500i. Får greie nærbilder, men litt grumsete ellers. Synes det er greit jeg Endret 21. november 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tok et bilde når jeg henta avisa i dag. SE k500i. Får greie nærbilder, men litt grumsete ellers. Synes det er greit jeg Synes k500 gir overaskende bra bilder i forhold til prisen. Det må absolutt være den telefonen som gir mest for pengene @Groenn, så bra ut det Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kan jo ikke være noe dårligere jeg så her er bilde av huset mitt.. tatt med K700i. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dette tok jeg samtidig med dama sin Nokia 6230.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Bare min k500i som tar elendige bilder? Er ganske klart helt i midten, men det blir mye mer uklart utover mot kanten Ikke bare din K500i, nei! Du kan se det på de andre bildene i denne tråden, og jeg har sjøl opplev det samme. Ikke bare blir de mer grumsete i kantene, men fargene endrer seg også. Ikke godt nok til en sekser på kamera-delen (A-Mobil-testen), spør du meg. Men ellers har kameraet masse funksjoner. Likevel; det er det endelige bildet som teller, og godt nok til sekser er det ikke. Men K500i er en telefon som gir svært mye for pengene. Endret 21. november 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 En ting med denne Cx65: Det er temmelig strikst på at du trykker veldig rett på knappen når du skal knipse. Av og til har jeg mått trykke 4 - 5 ganger før den godtar det liksom.. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En ting med denne Cx65: Det er temmelig strikst på at du trykker veldig rett på knappen når du skal knipse. Av og til har jeg mått trykke 4 - 5 ganger før den godtar det liksom.. Er også litt irritert over dette... Jeg har også merket det sånn at jeg må trykke joysticken _ekstra_ langt inn for at bildet skal bli tatt. Håper virkelig at dette skyldes fw-versjon, og at det kan bli bedre senere... Telefonen er jo strålende ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå