tundra Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg har prøvd å kopiere en musikkcd over på en tom, men cd-en lar seg ikke kopiere. Jeg forsøkte først i nero, men den kom bare til 24 prosent før nero hengte seg opp. Jeg har kopiert mange cd-er før med programmet, så det skal ikke være noe feil der. Jeg prøvde også med alkohol 120%, men der skjedde det det samme. Så prøvde jeg å først kopiere filene over på harddisken, og deretter brenne på en tom cd - men i nero kunne man ikke legge til lydsporene i lista. Prøvde det samme også i alkohol, med samme resultat. Det må være noe med cd-en, er det noe jeg kan gjøre for å få den kopiert? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Du kan jo prøve CloneCD. Du finner 21dagers versjonen her: http://www.slysoft.com/en/download.html info om CloneCD: http://www.slysoft.com/en/clonecd.html har brukt det selv noen ganger og det funker som bare det Lenke til kommentar
audunr Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har aldri hatt problemer med å kopiere beskyttede CDer med EAC (søk på Google). Men det finnes jo flere typer kopisperrer, så your milage may vary, som det heter på utenlandsk. MVH Audun Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Bruk audiograbber! Lenke til kommentar
wormy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kopisperre ellernoe på den? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvilke cd er det snakk om? Og står det noe på coveret om hva slags kopisperre det er på den? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 det funka med clonecd det tok lang tid da, men den ble nå til slutt brent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå