Gå til innhold

Komplett.no sender griseri - demovare

Anbefalte innlegg

greit, d. Bestiller du jalla får du jalla

Nja, ække helt enig med deg der. Greit nok at en demovare er brukt og slitt, men da burde dem iallefall opplyse om det når det blir solgt.

Jeg mener... hadde det stått på nettshoppen noe sånn som:

"A-bit Nf7 selges kr 100,- grunnet at vi mista det i et spann med termisk lim"

...så hadde det plutselig vært greit. Da vet man i det minste hva man betaler for.

Endret av hakrist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer selvfølgelig helt og holdent hva som er informert om innen rimelighetens grenser hos selger før kjøpet... Uriktig informasjon = erstatning/ hevelse av kjøp. Tenkte du derimot at det ikke kunne være ille, har ikke Komplett gjort noe som helst galt.

Greit at du vil advare mot demokjøp, men vær i såfall klar i ordlyden når det gjelder dette :)

Lenke til kommentar

Pust inn - pust ut - pust inn -pust ut :)

Hvis noen har kjøpt en demovare som ikke svarer til forventningene, så refunderer vi hele kjøpsbeløpet eller gir annen vare. Det gjør vi uansett og det er full garanti/reklamasjonsrett på demovarer, som diskutert i en annen tråd.

Det kan være demoprodukter som ikke er tipp-topp da det skjer en vurdering i hvert enkelt tilfelle (og vi er fremdeles mennesker), men det er svært sjeldent vi får klager. Uansett så rydder vi som sagt opp for kunden.

Hvis noen kunder som "hakrist" returnerer varer og ikke får godkjent retur, så selges disse naturligvis ikke som demovarer eller noe annet (de går faktisk i en grønn container hos oss, men der slipper dere ikke oppi) ;)

Da var vel det meste oppklart, god helg og ta gjerne kontakt dersom det spørsmål.

Lenke til kommentar
Lol, kjenner en fyr som knærta gfx kortet sitt. Han limte på ny ribbe med termisk pasta. Når han skulle ta av ribba igjen fra kortet, for å levere det tilbake, så røska'n av gpu'n sammen med ribba. Løsning: lime på gpu igjen med araldit :p

Er et par år siden detta men dem (edit: ikke komplett) merka ikkeno for han fikk igjen penga for kortet :whistle:

Synes ærlig talt ikke det er særlig morsomt, det er sånne folk som skaper kødd for oss andre i form av høyere priser, tungvinte returprosedyrer, skeptiske ansatte etc. :/

Lenke til kommentar

Vil si at jeg har ikke noe negativt å si om komplett sine demovarer, faktisk bare positivt. Bestilte her for en tid siden....1 år :)

Et MSI neo fisr2 fikk ikke med alt av ekstra utstyr selv om dette var oppgitt på sida om at dette ikke fulgte med, men sendte en mail til komplett og 2 dager etter en pakke lå i postkassa uten at jeg måtte betalte porto med 4 stk ide kabler, 4 s-ata kabler osv osv alt av io panel og extra brakets til hovedkort for digital ut.

Så vil si at dette var et meget godt kjøp og har vel de siste 5 år brukt rundt 50000 hos dem :)

Så demovarer+komplett :w00t:

Lenke til kommentar
Pust inn - pust ut - pust inn -pust ut :)

Hvis noen har kjøpt en demovare som ikke svarer til forventningene, så refunderer vi hele kjøpsbeløpet eller gir annen vare. Det gjør vi uansett og det er full garanti/reklamasjonsrett på demovarer, som diskutert i en annen tråd.

Det kan være demoprodukter som ikke er tipp-topp da det skjer en vurdering i hvert enkelt tilfelle (og vi er fremdeles mennesker), men det er svært sjeldent vi får klager. Uansett så rydder vi som sagt opp for kunden.

Hvis noen kunder som "hakrist" returnerer varer og ikke får godkjent retur, så selges disse naturligvis ikke som demovarer eller noe annet (de går faktisk i en grønn container hos oss, men der slipper dere ikke oppi) ;)

Da var vel det meste oppklart, god helg og ta gjerne kontakt dersom det spørsmål.

Hvorfor fikk ikke kunden kortet tilbake? Siden dere ikke refunderer pengene, så er kortet fortsatt han sitt. Kortet fungerte jo tydeligvis.

Lenke til kommentar

Svingte litt av tråden jo :) Saftig humor og tørre bedrevitere i salig blanding :thumbup:

Jeg anbefaler fortsatt demovare, men hvem somhelst hadde rygga om de så nedi denne "grautgryta". Etter hva jeg skjønner nå var det en slenger, og ikke nivået som hadde stupt. Uansett, nå snurrer den ihvertfall med siste Bios.

Takk til Komplett.no for nyttig info og andre for både fleip og fakta :w00t:

Lenke til kommentar
:whistle: hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake  :whistle:

Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel?  :tease:

Jo!

Fortell fortell, hva er historia til dette kortet?

hihi, var et mislykka forsøk på volt-modding det kortet :blush: (Er snart et år siden jeg leverte inn det kortet da, og ikke fikk jeg igjen penga heller)

Lol, kjenner en fyr som knærta gfx kortet sitt. Han limte på ny ribbe med termisk pasta. Når han skulle ta av ribba igjen fra kortet, for å levere det tilbake, så røska'n av gpu'n sammen med ribba. Løsning: lime på gpu igjen med araldit :p

Er et par år siden detta men dem (edit: ikke komplett) merka ikkeno for han fikk igjen penga for kortet :whistle:

Hehe, håper ikke de videresolgte det kortet som demovare :p:p:p

Moralen er på topp ser jeg.

Lenke til kommentar
Bestiller man demovare bør man kanskje ikke forvente at alt er 100% ? :roll:

selv forventer jeg at produktet er "som nytt". spiller ikke noen rolle om varen er i en uorginal eske eller om "nytt print kort"-lukten er vekke, men det skal i alle fall virke 100%. om driverdisk eller annet (brakett for eksempel, eller div. kabler) ikke medfølger, regner jeg med at det står i beskrivelsen, og det jeg får er 100% av det jeg bestillte.

Lenke til kommentar

Kan forsåvidt si meg enig i påstanden... Fikk et nf7-s2.0 jeg også, og det så ikke ut...

Men ikke så lenge jeg kjøpte et igjen, og det var noe av det bedre :)

Så varierer vel, men synes de bør være litt mer kritiske til varene.. Og heller la et par til havne de den grønne containeren (hva med å gi dens plassering til meg ) :whistle:

Eventuelt sette prisen godt ned på disse varene og orientere om at det virker, men godt brukt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...