hakrist Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) greit, d. Bestiller du jalla får du jalla Nja, ække helt enig med deg der. Greit nok at en demovare er brukt og slitt, men da burde dem iallefall opplyse om det når det blir solgt. Jeg mener... hadde det stått på nettshoppen noe sånn som: "A-bit Nf7 selges kr 100,- grunnet at vi mista det i et spann med termisk lim" ...så hadde det plutselig vært greit. Da vet man i det minste hva man betaler for. Endret 19. november 2004 av hakrist Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kommer selvfølgelig helt og holdent hva som er informert om innen rimelighetens grenser hos selger før kjøpet... Uriktig informasjon = erstatning/ hevelse av kjøp. Tenkte du derimot at det ikke kunne være ille, har ikke Komplett gjort noe som helst galt. Greit at du vil advare mot demokjøp, men vær i såfall klar i ordlyden når det gjelder dette Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Pust inn - pust ut - pust inn -pust ut Hvis noen har kjøpt en demovare som ikke svarer til forventningene, så refunderer vi hele kjøpsbeløpet eller gir annen vare. Det gjør vi uansett og det er full garanti/reklamasjonsrett på demovarer, som diskutert i en annen tråd. Det kan være demoprodukter som ikke er tipp-topp da det skjer en vurdering i hvert enkelt tilfelle (og vi er fremdeles mennesker), men det er svært sjeldent vi får klager. Uansett så rydder vi som sagt opp for kunden. Hvis noen kunder som "hakrist" returnerer varer og ikke får godkjent retur, så selges disse naturligvis ikke som demovarer eller noe annet (de går faktisk i en grønn container hos oss, men der slipper dere ikke oppi) Da var vel det meste oppklart, god helg og ta gjerne kontakt dersom det spørsmål. Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 voltmodding og andre "inngrep" på HK er ikke en garantisak. bittert for de som vil ha et billig HK, bestiller fra en demoliste og får et HK som spontanrebooter og andre ting. nå anntyder jeg ingen ting her.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ja,den grønne containeren skulle jeg likt og stikki de klåfingra henda mine i Sikkert ålreit å base i hardware :!: Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hmm. Er sikkert EE avfalls kontaineren. Er vel ikke mye som funker oppi der. Men en titt hadde vel ikke skadet. Komplett: Skulle ikke startet poseslg da. 1 pose med pc skrot til en 50 lapp he he Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Lol, kjenner en fyr som knærta gfx kortet sitt. Han limte på ny ribbe med termisk pasta. Når han skulle ta av ribba igjen fra kortet, for å levere det tilbake, så røska'n av gpu'n sammen med ribba. Løsning: lime på gpu igjen med araldit Er et par år siden detta men dem (edit: ikke komplett) merka ikkeno for han fikk igjen penga for kortet Synes ærlig talt ikke det er særlig morsomt, det er sånne folk som skaper kødd for oss andre i form av høyere priser, tungvinte returprosedyrer, skeptiske ansatte etc. :/ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Word Har bestilt en demovare tidligere (Sapphire Radeon 9600 Pro Skjermkort) og det var det ikke noe galt med. Tenkte å bestille noen Demo-deler til, for det meste til en server. Håper komplett har lært nå, slik at jeg får et skikkelig NF7-S V2.0 kort neste måned. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vil si at jeg har ikke noe negativt å si om komplett sine demovarer, faktisk bare positivt. Bestilte her for en tid siden....1 år Et MSI neo fisr2 fikk ikke med alt av ekstra utstyr selv om dette var oppgitt på sida om at dette ikke fulgte med, men sendte en mail til komplett og 2 dager etter en pakke lå i postkassa uten at jeg måtte betalte porto med 4 stk ide kabler, 4 s-ata kabler osv osv alt av io panel og extra brakets til hovedkort for digital ut. Så vil si at dette var et meget godt kjøp og har vel de siste 5 år brukt rundt 50000 hos dem Så demovarer+komplett Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hva advarer du mot? at man får brukte varer dersom man kjøper brukte varer sikkert Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Pust inn - pust ut - pust inn -pust ut Hvis noen har kjøpt en demovare som ikke svarer til forventningene, så refunderer vi hele kjøpsbeløpet eller gir annen vare. Det gjør vi uansett og det er full garanti/reklamasjonsrett på demovarer, som diskutert i en annen tråd. Det kan være demoprodukter som ikke er tipp-topp da det skjer en vurdering i hvert enkelt tilfelle (og vi er fremdeles mennesker), men det er svært sjeldent vi får klager. Uansett så rydder vi som sagt opp for kunden. Hvis noen kunder som "hakrist" returnerer varer og ikke får godkjent retur, så selges disse naturligvis ikke som demovarer eller noe annet (de går faktisk i en grønn container hos oss, men der slipper dere ikke oppi) Da var vel det meste oppklart, god helg og ta gjerne kontakt dersom det spørsmål. Hvorfor fikk ikke kunden kortet tilbake? Siden dere ikke refunderer pengene, så er kortet fortsatt han sitt. Kortet fungerte jo tydeligvis. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bestiller man demovare bør man kanskje ikke forvente at alt er 100% ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Komplett.no : Vennligst heller doner denne containeren til oss Endret 20. november 2004 av lavizh Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Svingte litt av tråden jo Saftig humor og tørre bedrevitere i salig blanding Jeg anbefaler fortsatt demovare, men hvem somhelst hadde rygga om de så nedi denne "grautgryta". Etter hva jeg skjønner nå var det en slenger, og ikke nivået som hadde stupt. Uansett, nå snurrer den ihvertfall med siste Bios. Takk til Komplett.no for nyttig info og andre for både fleip og fakta Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Egentlig så er det vel strengt talt ikke nødvendig å "advare" folk mot å kjøpe demovarer da, komplett har vel ikke lov å levere varer som ikke fungerer selv om det er demobrukt? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Jo! Fortell fortell, hva er historia til dette kortet? hihi, var et mislykka forsøk på volt-modding det kortet (Er snart et år siden jeg leverte inn det kortet da, og ikke fikk jeg igjen penga heller) Lol, kjenner en fyr som knærta gfx kortet sitt. Han limte på ny ribbe med termisk pasta. Når han skulle ta av ribba igjen fra kortet, for å levere det tilbake, så røska'n av gpu'n sammen med ribba. Løsning: lime på gpu igjen med araldit Er et par år siden detta men dem (edit: ikke komplett) merka ikkeno for han fikk igjen penga for kortet Hehe, håper ikke de videresolgte det kortet som demovare Moralen er på topp ser jeg. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ja der har vi et godt eksempel hvorfor det er så dyrt å kjøpe data utstyr. Hadde vært til pass at han hadde blit andmelt av koplett. Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bestiller man demovare bør man kanskje ikke forvente at alt er 100% ? selv forventer jeg at produktet er "som nytt". spiller ikke noen rolle om varen er i en uorginal eske eller om "nytt print kort"-lukten er vekke, men det skal i alle fall virke 100%. om driverdisk eller annet (brakett for eksempel, eller div. kabler) ikke medfølger, regner jeg med at det står i beskrivelsen, og det jeg får er 100% av det jeg bestillte. Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kan forsåvidt si meg enig i påstanden... Fikk et nf7-s2.0 jeg også, og det så ikke ut... Men ikke så lenge jeg kjøpte et igjen, og det var noe av det bedre Så varierer vel, men synes de bør være litt mer kritiske til varene.. Og heller la et par til havne de den grønne containeren (hva med å gi dens plassering til meg ) Eventuelt sette prisen godt ned på disse varene og orientere om at det virker, men godt brukt Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ditta, MÅ vere kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå