tjaa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal begynne å skru nå, og ser til min forskrekkelse at hovedkortet har termiske limkaker på 6 chip + sørbrua (Abit nf7-s v2.0). Bortsett fra alt griseriet er jo dette et tegn på, at kortet har vært kraftig overklokka, og kanskje levert inn 14 dager før garantien gikk ut? Fysj, jeg har skrudd mye demovarer, men dette er verste tilfellet Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Prøvd å maile dem om dette? Jeg hadde ikke godtatt det... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ja dette er for drøyt. Men du bestilte vel ikke demovare, gjorde du? *Tronaldo* Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Men du bestilte vel ikke demovare, gjorde du? Hehe Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Bare å fjerne sølet det... Du ba jo om demovare:) Mitt NF-7S 2.0 er kraftig overklokka, masse voltmods og heatsinks på alt og sølt vann på. Gjør ingenting Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Mitt NF-7S 2.0 er kraftig overklokka, masse voltmods og heatsinks på alt og sølt vann på. Gjør ingenting Ehhh... Vel; det gjør vel ikke akkurat maskina mer stabil på litt lengre sikt? Artig tankegang: "Ikke noe problem å hoppe fallskjerm - det gikk jo bra sist gang så det er jo en garanti for at det går denne gangen også! Kanskje jeg skal "fikse" litt på skjermen slik at det blir enda mer spennende!" ...kremt... *Tronaldo* Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ja dette er for drøyt. Men du bestilte vel ikke demovare, gjorde du? *Tronaldo* Demovare ja (det står jo i topic), men tross alt... tråden er ment som en advarsel til andre. Har mailet og ringt Komplett.no, og linka til denne tråden. Det var forståelse derfra (er greie folk). Jeg vil bare ikke ha på meg at dette er noe jeg har smurt på, og så blir det kræsj? Blir trolig retur. Mener, de får gjøre bedre jobb med å rense og ikke tro at kunder blåser i hvordan ting ser ut, selv om det er demovare? Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal begynne å skru nå, og ser til min forskrekkelse at hovedkortet har termiske limkaker på 6 chip + sørbrua (Abit nf7-s v2.0). Bortsett fra alt griseriet er jo dette et tegn på, at kortet har vært kraftig overklokka, og kanskje levert inn 14 dager før garantien gikk ut? Fysj, jeg har skrudd mye demovarer, men dette er verste tilfellet hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 en advarsel til andre. Hva advarer du mot? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Jo! Fortell fortell, hva er historia til dette kortet? Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal begynne å skru nå, og ser til min forskrekkelse at hovedkortet har termiske limkaker på 6 chip + sørbrua (Abit nf7-s v2.0). Bortsett fra alt griseriet er jo dette et tegn på, at kortet har vært kraftig overklokka, og kanskje levert inn 14 dager før garantien gikk ut? Fysj, jeg har skrudd mye demovarer, men dette er verste tilfellet hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? hvorfor ville du ikke ha det? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 "hvorfor ville du ikke ha det?" :!: Han vet at det er ødelagt (fordi det var han som ødela d!) Lenke til kommentar
friskies Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Mitt NF-7S 2.0 er kraftig overklokka, masse voltmods og heatsinks på alt og sølt vann på. Gjør ingenting Ehhh... Vel; det gjør vel ikke akkurat maskina mer stabil på litt lengre sikt? Eeeh, jo, derfor jeg gjør det. Bedre ytelse får jeg og. Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Om du ikke får nytt så kan du fjerne goopen med artic silver, og om det er teknisk lim så kan du fjerne det med aceton/neglelakkfjerner men da må du være _veldig_ forsiktig. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ...men da må du være _veldig_ forsiktig. {fredag} Jeg foreslår at du er veldig uforsiktig og skjødesløs! {fredag} Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Jo! Fortell fortell, hva er historia til dette kortet? hihi, var et mislykka forsøk på volt-modding det kortet (Er snart et år siden jeg leverte inn det kortet da, og ikke fikk jeg igjen penga heller) Lol, kjenner en fyr som knærta gfx kortet sitt. Han limte på ny ribbe med termisk pasta. Når han skulle ta av ribba igjen fra kortet, for å levere det tilbake, så røska'n av gpu'n sammen med ribba. Løsning: lime på gpu igjen med araldit Er et par år siden detta men dem (edit: ikke komplett) merka ikkeno for han fikk igjen penga for kortet Hehe, håper ikke de videresolgte det kortet som demovare Endret 19. november 2004 av hakrist Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Fatter ikke at Komplett godtar retur på noe slikt. Hadde det vært meg som drev butikk hadde du fått kortet tilbake i posten pluss regning på portoutgifter! Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) hihi, du må ha fått det kortet som jeg leverte tilbake Er vel ikke tilfeldigvis de 6 spenningschippene som det er klint guffe på vel? Fatter ikke at Komplett godtar retur på noe slikt. Hadde det vært meg som drev butikk hadde du fått kortet tilbake i posten pluss regning på portoutgifter! ...som sagt så fikk jeg ikke igjen no penger på det. Komplett er bare dumme da hvis dem faktisk har videresolgt det kortet (noe jeg selvfølgelig ikke trur). Endret 19. november 2004 av hakrist Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 greit, d. Bestiller du jalla får du jalla Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Litt små redd for å bestille "bygging" av pc fra nettbutikker også med tanke på at de fint kan dytte inn deler som er brukt uten at man har mulighet til å sjekke om embalasjen på enkelt komponentene er brutt og lignende..... nå må det vel sies at jeg kanskje er litt mer paranoid enn de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå