Shhhh Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja vel. Noen liker vel at åpen diskusjon av mobil overfylles av slike poster. Egentlig er alle sammen til og med feilpostet - siden de skulle vært under 'rykter og nykomlinger'. Det er vel Mobilguiden666 sitt tap om ham vil forlate at en m.fl ikke liker ham, da han åpenbart har støtte hos de fleste. Sier ikke det nok om fyren? Det er ikke mange her utenom deg som ikke vil ha mobilguiden666 her. I så fall bør de si fra. Det er et kraftig overtall som tar interesse av å lese postene hans. Se side 2 i denne tråden. Angående seriøsitet og skryteposter bør ikke du snakke høyest: Her er fra INGaR's P800 test: "Trekker du opp en P800 opp fra lomma oser det dessuten R-E-S-P-E-K-T av deg. P800 er en ordentlig "høvdingmobil". Dette er kanskje ingen fordel, da det alltid er 4-5 stykk som skal "prøve" og "ta" på telefonen din.." Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alle som har meninger om mobiler og har bilder av de må jo få lov å legge dette ut. Ny post eller ei. Hvilken forumverden lever du i ingar ? Lurer på hvilken verden du lever i det hele tatt. Syns det sinsykt bra med sånne bilder og bilder fra mobiltelefonen. Det er bra at noen gjør det når ikke amobil.no gjøre det. Syns amobil har altfor få tester og få artikler, så det er greit å bruke forumet til sånt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 herregud for en tåpelig diskusjon! Dette er da et fritt land, så de hvis Mobilguiden666 føler for å poste poster om sine nye mobiler, så kan han vel gjøre det! De som ikke liker det, kan vel bare la være å lese dem! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) For en seriøs person! Først sier han at dette er hans siste post, så kommer han med enda en. Det var litt vel sært IMO. Uansett, hvis det er så lite som skal til før han slutter å skrive på dette forumet, så kan han bare stikke av. Endret 22. november 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Syntes det begynner å bli litt kjølig her inne, hvis dere skjønner hva jeg mener Som jeg har sagt før, har ikke noe imot postene fra Mobilguiden666 her på forumet, og som han selv sa; det er mye annet dritt som er værre en de postene han lager om nye mobiler... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja vel. Noen liker vel at åpen diskusjon av mobil overfylles av slike poster. Egentlig er alle sammen til og med feilpostet - siden de skulle vært under 'rykter og nykomlinger'. Det er vel Mobilguiden666 sitt tap om ham vil forlate at en m.fl ikke liker ham, da han åpenbart har støtte hos de fleste. Sier ikke det nok om fyren? Hvis du ikke liker fyren så er det bare å overse emnene hans. Det er ikke verre enn det. Ta det privat med han hvis du har et problem med han. Og det kan virke som om du ikke liker han. Så derfor ta det heller privat enn å forpeste forumet. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Slutt å klag på hverandre. La moderatorene fikse det hvis det er problemer. JEG synes det er bra med Mobilguiden666 her. Han får telefoner og forteller oss om de. Ekke det bra? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 1) Beklager at jeg sa at jeg ikke likte Mobilguiden666. Jeg mente bare at jeg synes det ble for mange helt like poster - som gjerne kunne blitt tatt i en post og ikke sprett ut over hele forumet. Lei meg for at jeg sa at jeg hadde noe i mot ham som person - for det mente jeg ikke. det må jeg bare få understreke. Her er fra INGaR's P800 test:"Trekker du opp en P800 opp fra lomma oser det dessuten R-E-S-P-E-K-T av deg. P800 er en ordentlig "høvdingmobil". Dette er kanskje ingen fordel, da det alltid er 4-5 stykk som skal "prøve" og "ta" på telefonen din.." Flott du trekker frem Ingars P800-test. Greit nok at den ikke var en god test - men jeg prøvde i hvertfall å skrive en lang og utfyllende test så godt jeg kunne den gangen. Skal jeg henges ut for det? Er det noe mer du vil klage på om testen kan du ta det i den aktuelle tråden. Fikk forøvrig pmer om at det var en flott test - og det var til og med en som sa han hadde kjøpt en P800 etter han hadde lest testen min. Men nok om det. Hvis du ikke liker fyren så er det bare å overse emnene hans. Det er ikke verre enn det. Ta det privat med han hvis du har et problem med han. Og det kan virke som om du ikke liker han. Så derfor ta det heller privat enn å forpeste forumet. Som sagt vil jeg understreke at jeg ikke har noe i mot MG. Jeg beklager at jeg har gitt dere dette gale inntrykket. Det er ikke min mening å forpeste forumet - jeg synes bare personlig at det ble litt for mye av det gode - og at det kanskje kunne ha blitt begrenset til et mindre område. Det er ikke min feil at det da surner totalt for denne guide, og at han da sier han skal forlate forumet, noe han ikke gjorde. For en seriøst person! Først sier han at dette er hans site post, så kommer han med enda en. Det var litt vel sært IMO. Uansett, hvis det er så lite som skal til før han slutter å skrive på dette forumet, så kan han bare stikke av. xcatly. Det er ikke mange her utenom deg som ikke vil ha mobilguiden666 her. Jeg ser gjerne at guiden blir her jeg - jeg synes bare det ble litt for mange poster "om det samme" som gjerne kunne blitt begrenset til en. Jeg har proklamert at min siste post er skrevet, men dette blir så dumt at jeg ikke greier å la være! Jeg synes det ble enda dummere nå. Skryt? Hvordan kan du kalle postene mine SKYTEPOSTER fordi jeg ikke legger ved noen ord om hvordan den er, men besvarer det folk lurer på? Ville det IKKE vært skryt hvis jeg skrev noen ord? Er det mangel på ord som gjør en post til en skytepost? Greit å vite, også for andre her kanskje Min mening er at det blir litt skrytepost når du ikke gidder å ta deg tid til å skrive en liten test - eller i hvetfall en liten sniktitt ut av det. Da blir det for mitt vekommende litt for mye "Se hva jeg har". Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Kanskje mobilguiden666 skal få sin egen under kategori i forumet..hehe¤¤.. nei, men jeg synes også postene dine er fine.. stå på =) blir endel poster da men er helt greit.. hadde så klart vært innmari bra om du skrev en liten test da postene er kjekke når man vil se bilde kvalitet og har noen spørsmål og sånn.. når får du d500 a mg? Endret 22. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) "QUOTE Jeg har proklamert at min siste post er skrevet, men dette blir så dumt at jeg ikke greier å la være! Jeg synes det ble enda dummere nå. " Da får du mene at jeg nå er ENDA dummere!! : La oss legge denne død Silent: Jeg HAR D500 Endret 22. november 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 La oss legge denne død Greit nok. Denne posten har vel strengt tatt godt nok off topic nå. Hvis du har tenkt å poste flere av postene dine vil jeg forresten anbefale deg å poste i "rykter og nykomlinger" siden det strengt tatt er nykomlinger du kommer med. Kanskje du også kan skrive en liten test også. da blir posten din 1000 ganger mer interessant. Men vent, du skulle jo forlate forumet. Surt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Silent: Jeg HAR D500 Kan du ikke lage en liten test av den? Lenke til kommentar
thord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 eeeendelig kom dere til enighet! tok sin tid. men ikke dra mobilguiden666. synes postene dine er bra jeg. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Silent: Jeg HAR D500 Lag en post da!! Er den bra?..eru misfornøyd med noe??. lur3er på om den er inne til testing hos amobil nå..håper det.. bilder!video!..kom med alt!! Gleder meg sjukt til jeg får den mob'n ass.. Hvordan er blåtann'n a?.. Endret 22. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 La oss legge denne død Greit nok. Denne posten har vel strengt tatt godt nok off topic nå. Hvis du har tenkt å poste flere av postene dine vil jeg forresten anbefale deg å poste i "rykter og nykomlinger" siden det strengt tatt er nykomlinger du kommer med. Kanskje du også kan skrive en liten test også. da blir posten din 1000 ganger mer interessant. Men vent, du skulle jo forlate forumet. Surt. Nå må du slutte å leke moderator. Hvis de er feilpostet, hvorfor har ikke emnene hans blitt flyttet da? Og ikke lek smart ass nå. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Skjønner egentlig ikke problemet Ingar. Syns det er bra at det bare kommer bilder og ting og tang om mobiler som ikke er kommet på markedet enda. Mobilguiden666: Er det bare meg, eller virker det som 7260 har sykt mye plast? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Nå må du slutte å leke moderator. Hvis de er feilpostet, hvorfor har ikke emnene hans blitt flyttet da? Og ikke lek smart ass nå. Leke moderator, jeg? Jeg føler det er slike kommentarer som er på god vei til å ødelegge og bryte ned dette forumet. Det får være måte på. Hver gang noen prøver å påpeke at ting ikke er helt som de skal være - og hver gang man sier dette på en vennlig og informativ måte kommer en eller annen smarting "Ikke lek moderator da, ikke lek smart, hold de kommentarene for deg selv". Det blir bare litt for dumt, og veldig usaklig. å påstå at jeg leker moderator bare fordi jeg nevnte at han kunne poste i riktig forum neste gang slik at vi kunne fylle opp dette forumet med det vi skal gjøre - å fylle opp et annet ganske uaktivt forum - blir bare altfor dumt. Ikke lek smart? Leker jeg smart, og leker jeg moderator av overnevnte grunner? Nei, dette blir bare alt for dumt. Du bør virkelig gjøre et eller annet hvis holdningen din er slik. Hvis den er feilpostet? Så du mener at det er riktig å poste den her, og ikke under "Rykter og nykomlinger?" Kanskje du kan begrunne det - og hvorfor jeg leker moderator og "smart" litt nøyere? Det er bare en veldig uting det du er med på. Veldig uting. Og hvis du har så mye imot måten jeg oppfører meg på - hvorfor tar du ikke det på PM? Det har du for så vidt gjort før - og jeg skjønner ikke hvorfor du ikke fortsetter med det. En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor du fortsetter å poste om saken - da jeg og Mobilguiden avsluttet denne i forrige post av oss. Det var vel ikke særlig smart, var det vel? mine ord om saken. er det noe mer kan vi vel ta det fra PM fra nå av - eller passer ikke det seg så godt for deg? edit: for å svare deg konkret på spørsmålet hvorfor den ikke er blitt flyttet 1) Tildels slapp moderering i mobilforumet 2) De "slappe" moderatorene har ikke satt seg godt nok inn i den nye omorganiseringen av mobilforumet, eventuelt tar jeg feil, men da har "rykter og nykomlinger" fått et missvisende navn. Endret 22. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du mener at alle poster om nye mobiler skal i nykomlinger?, trodde den kategorien var mer sånn utgivelse datoer, og rykter så klart, og når du ser det kommer en ny mobil og du syns den er fin og vil vite om noen vet noe, og ja, dårlig forklaring, klarer ikke forklare det ;P. hehe... Da burde jo dragons s700i tråd inn der og, og den "Fått sharp" tråden og alle sånne?.. jeg synes de skal være her jeg. ellers blir jo åpen diskusjon om mobil bare hvordan sender jeg mld, har problemer med mms, reklamsjon og sånn. Syns du alt som handler om nye mobiler(tror nyemobiler står for endel prosent av postene) skal i rykter og nykomlinger. Btw. synes moderatorene her er flinke jeg, og tråder blir ofte stengt og flyttet når de er feil.. ps. dere følger vel med på signaturen min? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ja, moderatorene er flinke, men jeg synes bare det er litt slappere i mobiltelefon-delen enn andre deler. Det kan jo forresten hende at det er mye vi ikke ser også. men nok om det. Det kan være mulig jeg har missforstått, men jeg synes det høres logisk ut at man skal poste nykomlinger (for det er vel det mobilguidens telefoner er?) i rykter og nykomlinger-forumet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ingar klarte å ødelegge denne tråden og dra den helt off-topic, fremfor å ta slike ting med trådstarter i PM. Så skyld på han om dere mener at det er dumt denne tråden blir stengt... det er rett og slett bare blitt for mye krangel her etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg