Gå til innhold

Nokia 7260 is in da house ( M/ bilder )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehhh...vi er da på ett mobilforum??? " Så lenge det ikke blir for mange "

Hvorfor ikke starte egne forum KUN for Nkia, 2650, K5700 osv. Så kan dere diskutere der istedet. Dette er det første forumet jeg har vært på som syntes det blir FOR mange tester lagt ut. Er det mulig? :no::ermm:

Hmmm...kanskje dette ikke er rette stedet for meg og mine tester gitt. Er dette ett mobilforum eler? :whistle:

Lenke til kommentar

Mobilguiden666:

Tester er en ting, tester setter vi pris på. Det settes faktisk så stor pris på tester at det er opprettet et eget forum for dem. Men de postene du lager er ikke tester. "Skryteposter" er vel et mer beskrivende ord - synes du ikke? "7260 IN DA HOUSE! LES TESTEN SOM BESTÅR AV TO BILDER TATT MED ET LITE SKARPT KAMERA". Du må tåle litt.. vel, det var ikke kritikk en gang. Jeg skal ikke nevne navn - men jeg har snakket med andre som også har syntes det er litt betenkt med alle disse "in da house"-postene dine. Det gjør ikke meg noe at du tar med deg telefonene dine og går. Selv liker jeg å dra på seriøse sider å lese omtaler av telefoner - ikke bare to tre skrytebilder. Et ypperlig sted for dette er mobileburn.com. Mobile-review er også et flott sted - og der har de masse bilder av mange andre "spennende" telefoner og der skriver de faktisk en del om de også.

Jeg synes ikke det var gøy med alle postene dine - men det er andre som synes det. At jeg ikke likte alle postene dine gjorde at du ble så sur at du måtte forlate forumet er bare latterlig.

Men dette kommer du sikkert ikke til å lese eller svare på siden du har postet din siste post her på forumet.

Lenke til kommentar
...OG DET var min siste post. Dere får ha lykke til her. Jeg tar min Samsung D500 ( som jeg ike har rukket å legge ut ) samt LG T5100 og skifter til et litt mer seriøst forum.

Bye, bye.....

Du må gjerne poste noen bilder, kansje til og med en test av LG T5100 hvis du har lyst... :)

Hvis ikke du har forsvunnet da...

EDIT: Jeg har heller ikke noe imot nye poster til nye mobiler, men det hadde vært kult med litt info hvordan telefonen er og slikt.

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

nå begynner denne tråden å spore av.

Hvis noen får tak i telefoner som få andre har, så er det en fordel at man får bilder o.l.

Men det jeg savner er litt om hvordan telefonen fungerer. I korte trekk så vil jeg heller si en mer fyldig test.

De "testene" som mobilguiden666 har gitt her har gitt meg et lite innblikk i enkelte telefoner, men jeg savner litt mer info om telefonen, opplevelse av den osv.

Hvis vi skal begynne å diskutere hvorvidt det er skryteposter eller hva dere vil ha det til, så har man andre arenaer til det. Det å forlate et forum pga måten andre oppfører seg kan jeg faktisk forstå.

stikkordet er vel konstruktiv kritikk, dersom man først skal komme med noen.

Det å samle alle under en og samme tråd vil;

- skape en uoversiktligtråd

- det vil gjøre tråden mindre ineterssant

mine tanker om det :innocent:

Lenke til kommentar
...OG DET var min siste post. Dere får ha lykke til her. Jeg tar min Samsung D500 ( som jeg ike har rukket å legge ut ) samt LG T5100 og skifter til et litt mer seriøst forum.

Bye, bye.....

Har du D500? Isåfall kan du godt lage et emne om den telefonen der du skryter av den. :p

Men litt info hadde vært fint å ha om den telefonen, hvis du har den altså. Kan man f.eks fjerne kameralyden eller bytte den til noe som er veldig stille?

Lenke til kommentar

Bye, bye.....

Har du D500? Isåfall kan du godt lage et emne om den telefonen der du skryter av den. :p

Men litt info hadde vært fint å ha om den telefonen, hvis du har den altså. Kan man f.eks fjerne kameralyden eller bytte den til noe som er veldig stille?

tviler jeg på. mener å huske samsung var veldig obs på problemet om snik fotografering

Lenke til kommentar

Mine tanker rundt saken er at jeg føler det bare blir skryt når han bare poster bilder. Som alle andre her så synes jeg også det mangler litt info. Han kunne heller faktisk konsentrert seg om å skrive noen lesertester, istedenfor bare å poste bilder i sleng. Da blir det bare skrytepost, føler jeg. Jeg føler også at Mobilguiden har dratt frem veldig mange ganger hvor mange telefoner han har prøvd osv. Hvis han faktisk hadde skrevet en test av telefonene skulle jeg vært hans største fan. Men bare noen bilder blir det litt for "se hva jeg har" for at jeg gidder å bry meg.

Lenke til kommentar
Hvis han faktisk hadde skrevet  en test av telefonene skulle jeg vært hans største fan. Men bare noen bilder blir det litt for "se hva jeg har" for at jeg gidder å bry meg.

Ok, så la være å bry deg da. Du må jo ikke lese alle trådene her hvis ikke du vil? Synes ikke det bør være nødvendig å poste en hel test alltid.. Det må vel være greit å bare poste noen første-inntrykk når man akkurat har fått telefonen vel.... :roll:

Lenke til kommentar

Dessuten skryter han ikke bare av telefonene. Han pleier også å svare på spm som gjelder de telefonene. Det syns jeg er veldig fint. Da får man svar på mye som man lurer på. Også syns jo folk her på forumet at det er moro med bilder av mobiltelefoner som er ny. Så hvorfor klage? Er dessuten enig med patPost. ;)

Lenke til kommentar

Ja vel. Noen liker vel at åpen diskusjon av mobil overfylles av slike poster. Egentlig er alle sammen til og med feilpostet - siden de skulle vært under 'rykter og nykomlinger'.

Det er vel Mobilguiden666 sitt tap om ham vil forlate at en m.fl ikke liker ham, da han åpenbart har støtte hos de fleste. Sier ikke det nok om fyren?

Lenke til kommentar

Jeg har proklamert at min siste post er skrevet, men dette blir så dumt at jeg ikke greier å la være!

For det første:

Det er vel DU som har beskrevet mine poster som TESTER?! Jeg har skrevet " XXXXX is in da house" som overskirft of etterpå: " spørsmål? fyr løs! "

DU reagerer på at jeg legger ut LIVE bilder av telefoner som er aktuelle. Hvorfor reagerer du ikke på følgende poster?

-Enda fleir spørsmål om k700i

-Sykt land vi lever i...

-Hvilke ringetoner bruker du? (Sider 1 2 )

-"Get together, do whatever" sangen?

-Detet virker litt misstenksomt (Sider 1 2 )

-Kjøp av nye Walkietalkier

Dette er noen kjappe jeg fant. Syntes du disse er bra og passer fint inn her? Hvorfor har du ikke sagt noe her? Det er vel ikke mangel på ord da som er problemet er det vel? Er det bildene? Kanskje bilder tatt med og av en mobil ikke passer her?

Hvor var du når " MMS virker ikke på V600 " postene kom for 50 gang! Er dette ok?

For det andre:

Skryt? Hvordan kan du kalle postene mine SKYTEPOSTER fordi jeg ikke legger ved noen ord om hvordan den er, men besvarer det folk lurer på? Ville det IKKE vært skryt hvis jeg skrev noen ord? Er det mangel på ord som gjør en post til en skytepost? Greit å vite, også for andre her kanskje

For det tredje:

"Det er vel Mobilguiden666 sitt tap om ham vil forlate at en m.fl ikke liker ham"

- Så det er MEG du ikke liker altså? Da har du ett større problem, og det er vel nettopp på grunn at folk som deg som gjør at jeg MED FLERE syntes Amobil's forum til tider ikke er spesiellt seriøst. Spør du meg virker det mer som om du er misunnelig eller noe. Men som jeg har sagt før. Det finnes hundrevis av forum om VIL se livebilder, OG IKKE NØDVENDIGVIS FULLE TESTER! Jeg har testet mobiler i mange år og legger også ut fulle tester, men disse har vært poster for de som vil se LIVE bilder av telefoner. Men hvis dere her på Amobil ikke vil se bilder så er det helt fine. Andre forum vil

PS: Når jeg får telefoner hele tiden er det også snakk om tid. Da er det bedre med kun bilder samt besvarelser på spørsmål, en ingenting. eller kanskje det er bedre med ingeting?

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...