miCro Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg fikk en del komponenter i posten her i går: - AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED - MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR - OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L - Antec SX1040BII Miditower, Sort m/400W Strømforsyning Jeg har satt sammen dette sammen med to vanlige ata disker, geeforce 4 ti 4600, en cd-brenner og en dvd-spiller. Når jeg starter opp pc'en virker alt flott og fint. Jeg kommer inn i bios og installasjonen av OS (win xp pro) starter greit. Den kopierer over det den trenger av filer og starter på nytt. Det er nå problemet kommer, for nå får jeg beskjed om følgende: "Feil under lasting av oprativsysyem". Hva kan være galt? Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sånn hadde jeg det også når jeg fikk min data, uheldigvis bestilte jeg noen delere fra databutikken.com så det tok lang tid å sende inn og mota varer som var ødlagt. :: med meg var _hovedkortet_ det var noe med :S :: måtte det sende det inn to ganger også :( 2mnd. tok det! Lenke til kommentar
Penol Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har også samme problem som deg med installasjon av os på en ny pc. Her er beskrivelse av mitt problem : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=315046&hl= Med meg var det også en feil på hk, skal sende inn hk nr 2 i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå