Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Haha, sinnsykt bra. :!: Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Fader Fenrik var og genial.. :!: :!: Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Fader OS, du som er i datamaskinen!La din revisjon holdes hellig. La oppgraderinger komme. La din vilje skje på LAN som på WEB. Gi oss i dag vår daglige boot. Forlat oss for dårlig RAM, som vi og forlater webshopene. Led oss ikke inn i kjæresteforhold, men frels oss fra Real Life. For strømforsyningen er din, internettoppkobling og ny hardware i all evighet. Amen. 3153153[/snapback] Første skoledag delte lærerne ut et ark der det sto detta på. Og de sa at detta måtte vi lære utenatt, for vi skulle si dette hver morgen Går IKT for de som lurer Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hehe, fant den på selv ja.. Lite å gjøre i dag. 3153647[/snapback] Du har da ikke funnet på den selv, har hørt et lydklipp med akkurat de samme orda tidligere. Da med kirkemusikk i bakgrunnen og det hele ^^ Endret 26. april 2006 av Meendel Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hehe, konge ja. hehe den var jaggu meg konge beste jeg har hørt på lenge hehe *KEEP UP THE GOOD WORK* 3153332[/snapback] Tenker du på SIlent hunter? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Mener jeg husker en annen en jeg også.. Var noe som "Fader server, du som står på bakrommet. La din ip holdes heldig, la våre packets komme la din vilje skje på 10mbits som den skjer på hundre. Forlat oss vår lagg, som vi og forlater andre laggere. Led oss ikke inn i virus, men frels oss fra det trege. For riket er ditt, og makten og æren i evighet aLan" Dæven, husket hele og. Deilig med klisterhjerne. Må være i fjor jeg hørte denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå