sssh Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fader OS, du som er i datamaskinen! La din revisjon holdes hellig. La oppgraderinger komme. La din vilje skje på LAN som på WEB. Gi oss i dag vår daglige boot. Forlat oss for dårlig RAM, som vi og forlater webshopene. Led oss ikke inn i kjæresteforhold, men frels oss fra Real Life. For strømforsyningen er din, internettoppkobling og ny hardware i all evighet. Amen. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe.. herlig.. Men den er kanskje litt feilposta.. burde heller vert posta her ? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ehhh .. Edit: fjerna den rå latteren... Endret 23. november 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
sssh Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 hehe.. herlig.. Men den er kanskje litt feilposta.. burde heller vert posta her ? Hmm.. Enig. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det var faktisk bra! Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 haha, bestse nerdehumoren jeg har hørt på lenge :!: :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette må være noe det beste jeg har hørt på lenge Fant du på den selv eller? Uansett den var konge bra Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe den var jaggu meg konge beste jeg har hørt på lenge hehe *KEEP UP THE GOOD WORK* Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe.. herlig.. Men den er kanskje litt feilposta.. burde heller vert posta her ? Jo, je vil si at humor passer bedre enn annet om hardware Lenke til kommentar
sssh Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hehe, fant den på selv ja.. Lite å gjøre i dag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Vvvvvvvvvvvvvakkert! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 morsom den ja. men hvorfor ikke endre amen til enter? har sett det på noen andre salmer... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Siden du har funnet på den sjølv, kanskje du har meir på lager? Lenke til kommentar
sssh Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Siden du har funnet på den sjølv, kanskje du har meir på lager? Vel, siden jeg har jobbet et par år som befal i militæret, så lagde jeg en til soldatene mine der da.. En liten Fader Fenrik, den skulle de få lov til å be. Fader Fenrik, du som er i militæret! La din grad holdes hellig. La din forfremmelse komme. La din vilje skje i garnison som i felt. Gis oss i dag våre daglige push-ups. Forlat oss for dårlig indretjeneste som vi og forlater deg for omvask. Led oss ikke inn i det sivile helvete, men frels oss fra dimmelyst. For permsedlene er dine, AG-gym og omvask i all evighet. Amen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå