bjarne88 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal "sikre" dataen min og lurer da på hvilke antivirus, firewall, ad-blocker-programmer som er best. Så, hvilke er best? Erfaringer tas imot med takk:) Hvilket oppsett bruker dere? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal ikke mye lesing til på forumet her før du har svar på det meste her Hva som er best er veldig forskjellig etter hva folk trenger/har bruk for. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ja.. tigergutt har vel rett.. men jeg skal prøve å lage en liten liste til deg jeg. Nåsier du ikke noe om freeware eller hva men setter opp begge jeg. 1) Brannmur. Gratis= zonealarm. Ikke gratis= ikke så viktig egentlig tror jeg.. Det meste funker bra 2) Antivirus. gratis=AVG er bra. Ikke gratis= NOD 32 3) Spyware/ad-aware. ad-aware se personal 1.05, spybot og spywareblaster. 4) Annet. Gratis= ccleaner(fjerner ubrukte ikoner og slikt på maskinen), FIREFOX. Håper dette var litt hjelp. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bruk windows-update jevnlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå