Gå til innhold

SP1 kunn tilgjengelig for de som har orginal XP versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Microsoft svartelister en rekke registreringsnumre som er blitt distribuert sammen med piratversjoner av operativsystemet."

Jaha... hva med kodegeneratoren som ble releaset tidligere i vår? Skal de sperre alle koder generert av den også? :wink:

Lenke til kommentar

Må vel si meg enig med Bill når det gjelder at pirater ikke skal få glede av SP1, spørsmålet er vel bare om det er praktisk mulig. Tross alt, det er MS som har laget XP, så hvorfor skulle de ikke få pengene for det?

Lenke til kommentar

skjønner det fortsatt ikke jeg, hvorfor dere har så mye i mot willam gates... han har da ikke gjort noe galt, eneste han har gjort, er å tjene penger på noe som slo ann.. det må jo være en grunn til at så mange bruker windows, og tro det eller ei, du sitter vel på windows du oxo? , har du noen problemer? ja da er det pga deg, ikke bill ... DEG.. ikkke bill.. DEG IKKE BILL!!!: ...

jaaa. nå veit jeg hva som er galt, det er han som lagde windows, ikke dere, det er han som fikk pengene, ikke dere, han som får "æra" ikk dere... hvorfor klage så jævli ? begynner å bli lei av denne "windows suger" opplegget, det er ditt valg, du som bruker windows, slutt med dette, tenker de fleste på dette forumet begynner å bli temmelig lei av counter-strike 14isser som sier at windows klikker heletiden, bare unngå å gjør ting som gjør at det klikker, så klikker ikke....

HAFF!!! .. veit jeg får mye pes nå, men det var godt å få ut dette her, (gi **** i tilbakemeldinger pådet) jeg gir **** uansett!

Housey

Lenke til kommentar

det er vel ikke lenge før [ECG]windows_xp_service_pack_1.all_lang.all_serial.hamburger_release.exe kommer da, så det er vel en tapt krig før den begynner...

(redigert: forsåvidt enig med folka over her...)

[ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-05-28 10:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 10:22, formannen skrev:

Det er vel ikke lov å snakke om warez og crackz på forumet...

Det er lov til å snakke om (selvfølgelig ikke ønskelig), men ikke hvor eller oppfordre til det.

Lenke til kommentar

Problemet er etter min mening ikke at MS tar betaling for OSene, det er helt OK for meg. Problemet er at de tar seg grovt betalt for hver nye versjon. Hadde oppdateringene fra f.eks windows2000 til windows XP kostet 3-400.- ville jeg ikke klaget, problemet er at du betaler 1200.- for en slik oppdatering og får utenom ikke en fullversjon :sad: Og for å ikke nevne den tåpelige aktiveringen de vil vi skal bruke, OK for MS, uakseptabelt for oss brukere.

Poenget mitt er at så lenge MS ikke kan tilby _ordentlige_ oppdateringer til en _rimelig_ penge til oss som sitter med x-antall(jeg har 4 stk, hvertfall) MS windows lisense ødelegger de for seg selv. Dessuten inneholder mange av disse nye windowsene bare oppdateringer som burde vært der i første omgang.

Og hvorfor skal MS tjene så mye mer på sine OS enn det f.eks Red Hat gjør, en ting er å tjene penger, en annen ting er når 2 av sjefene står på top 10 listen til forbes over verdens rikeste menn(han ene topper vel listen). Personlig får jeg da litt aversjon mot å betale uforholdsvis mye for programvare jeg strengt tatt hat betalt for før. Jeg vet at jeg ikke får ny bil dersom den gamle blir utdatert, men det blir tross alt en garantisak dersom en av winduene ikke fungerer. Dessuten som bilindustrien selv poengterte for Gates, man kan ikke sammenlikne biler/ting med software.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 10:05, house skrev:

jaaa. nå veit jeg hva som er galt, det er han som lagde windows, ikke dere, det er han som fikk pengene, ikke dere, han som får "æra" ikk dere... hvorfor klage så jævli ? begynner å bli lei av denne "windows suger" opplegget, det er ditt valg, du som bruker windows, slutt med dette, tenker de fleste på dette forumet begynner å bli temmelig lei av counter-strike 14isser som sier at windows klikker heletiden, bare unngå å gjør ting som gjør at det klikker, så klikker ikke....

Enig med deg house.

Btw, tråden er på feil plass, skal i programvare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...