Efreet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Korleis fungerer det egentlig? Tar eg straumledningen til vifta og plugger i styringa som så regulerer straumen som kjem til vifta? Isåfall har eg bare sett viftestyring for slike små firkanta kontakter med 3 små pins, kva med oss med slike 4 pins vifter? har thermaltake med 4 vifter, 3 er slike firkanta med 4 pins og vanlig kontakt den siste er til CPUen og er slik liten firkantet med 3 små pins. Noen god svart viftestyring til det? thermaltake aluminum black noe. Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Denne er yndlingen her på forumet.. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 har den det eg treng? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Du tenker kansje på over gang frå 4-pin til 3-pin? Her har du overgang: splitter1 Splitter2 Eller kan du lodda dine eigne ledingar vist du har roen på det. Det er jo billligast. edit: Den viftestyringa som var linka, føljer det med 2 stk. overganger frå 4-pin til 3-pin. Kontaktane på viftestyringa er 3-pin Les testen på overklokking.no test Endret 19. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå