Flynn Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg fant ikke noen bedre sted å poste denne, så ikke bli sinna nå... jeg kjøpte et shappire radeon 9800pro for ca. et halvt år siden. jeg syntes ikke kortet øt(?) så bra som lovet. etter en stund kom jeg fram til at det måtte være noe galt med det, så jeg tok det ut og kikket nermere på det. da fant jeg ut at 1 (muligens 2) av kondensatorene på oversiden av kortet var falt av . det jeg lurer på er: hvor lang er garantien på et slikt kort? gjelder garantien selv om jeg ikke har kvittering? er det overhodet noe jeg kan gjøre iom at jeg har mistet kvittering? takker for alle svar... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Garantitiden er satt av produsenten, så du får sjekke websidene deres. Du har imidlertid minimum to, men sannsynligvis fem, års reklamasjonsrett. Les mer om manglende kvittering her. Hvis du har kjøpt kortet på web, så har du kanskje en ordrebekreftelse e.l. på epost? Men når det gjelder de manglende kondensatorene, så kommer spørsmålet inn om hvorfor de har falt av. Dette er komponenter som normalt ikke bare faller av sånn uten videre... Lenke til kommentar
Flynn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 jeg er ganske sikker på at de har falt av, jeg fant nemlig en av dem i bunnen av det støvete kabinettet mit... takker for svar! Lenke til kommentar
Flynn Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 joda, jeg fant en gammel ordrebekreftelse ! det kan være den ikke var loddet på ordentli, muligens bare med for llite varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå