Havon Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Må nok gå til innkjøp av nye vifter da cpu tempen er litt høy grunnet OC : Ønsker en løsning bestående av flere vifter som ikke koster så altfor mye Det er altså kabinett vifter d er snakk om Noen forslag????? med ytelse som står i stil til prisen??? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Disse viftene funker fett. Jeg har fire stk i kabinettet mitt og de lager ikke mye lyd. Kjøp med en Sunbeam viftestyring og du eg godt i gang med kjølingen til kabinettet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Altså, er det 80mm, 92mm eller 120mm vifter du er på utkikk etter da ? Da blir det enklere å anbefale noen vifter også Lenke til kommentar
Havon Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Tenkte egentlig på 92mm vifter evt oxo 120mm, altså en vifte kombinasjon viftene som Skjalg85 anbefalt ser jo greie ut dem Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tenker på å kjøpe noen vifter jeg og. Men nå er det -15 kuldegrader ute. Er det lurt å ha kabinettet utenfor vinduet for å ha bedre kjøling? Eller er det et dumt spørsmål? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du bør nok ikke la pc'en stå utenfor vinduet nei. Siden der er minus grader, vil det danne seg kondens når det kommer til varme deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå