YaegeR Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har rundt 10-15000 å bruke på ny bærbar. har aldri hatt en selv, men håper dere kan hjelpe meg med å finne den "riktige" for meg en bærbar som har bra - Batteri Skjermkort ( er vell viktig ) ? CPU Skjermstørrelse Oppløsning har nettopp startet å lese i formet her inne på hardware.no, og ble positivt overasket over hvor mange hjelpsomme og flinke forumlesere det er her inne. Om dere kunne hjelpe meg med en pakkepc tilbud osv, hadde det vært veldig kjekt! mulighet for å betale på avbetaling? (typ 1000 i mnd ?) vennligst hilsen underskrevede Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Velkommen til forumet! Jeg skal selv ha meg en bærbar til nyåret, til skolebruk for det meste, men skal være ganske heftig den også seff Selv har jeg sett på www.whitebox.no sine laptops & www.psdata.no's Tundra 1557 PC'er; disse er virkelig gode! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal du ha en spill-pc i den klassen ville jeg nok valgt: https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=69270 Lenke til kommentar
B_A_R_T Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Lurte på hvordan Acer Ferrarri yter med tanke på A65 prosessoren og lager den mye støy varme eller er den stillegående under f.eks. word bruk. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 p-m er hakket bedre på disse feltene, men slik er livet, man får noe og må gi noe... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tja. inspiron 9200 når den kommer. eller en PC med Athlon 64 og et radeon kort. de er veldig kraftige, men tunge og har et atomkraftverk av ei strømforsyning, men det går det skal man si.. Jeg har en 1557 og er godt fornøyd med den. kjører half life 2 på medium på 800x600 uten problemer. (Har ikke prøvd høyere) Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sikkert ikke lenge til de nye Nvidia skjermkortene kommer i norske bærbare, viss du kan vente litt vil dette gi et ytelses hopp. Nå er ati sitt mobile 9800 det beste kortet å oppdrive, så vidt jeg vet. Dell har nedbetalings planer opptil 36mnd., men da je satte opp et slikt oppsett kom jeg til at det gjore pc'en 43% dyrere. (Jeg benytte meg ikke av dette "tilbudet") Ellers er 9200 kommet og har 17" skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå