kilogram Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 MSN Web Messenger er ferdig MSN Web Messenger, sanntidsmeldingsklienten som du kan køyre direkte frå nettet, er no ferdig. No kan du logge deg på MSN Messenger nesten uansett kva PC du nyttar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Endelig kan jeg bruke MSN på skolen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fin og lur msn web messenger. Lenke til kommentar
arenei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 fint og lurt... men ICQ har jo hatt dette lenge, med ICQ2GO (java applikasjon) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har brukt den leeenge jeg, var det en beta kanskje? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har brukt den leeenge jeg, var det en beta kanskje? det var nok det. prøvde den for ei lenge sidan eg og. edit: ifølge ein tidlegare artikkel om web messenger, så virker det som om det var ferdig i sommer. http://programmer.no/art.php?artikkelid=9046 Endret 19. november 2004 av ttt Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heh. Har brukt Web Messenger en god del jeg også, spesielt da på butikken jeg jobber i, som ikke tillater installasjon av MSN ;P Hittil har det funka fint på den PC'n, som er en gammel maskin med 64 MB ram som kjører Windows NT 4.0 Men nå som Web Messenger er "ferdig", så kræsjer IE på den PC'n når jeg forsøker å logge meg inn... snufs. Bring back Beta Web Messenger, bi0tch! Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Typisk microsoft. Går ikke an å bruke i Opera. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 funker evig i firefox Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Kunne ikke vert mer enig i bruker1ne om windows sider som ikke fungerer i opera, det har jo blitt bevist at msn.com var laget spesielt krokete for opera også da... Endret 22. november 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 No kan du logge deg på MSN Messenger nesten uansett kva PC du nyttar. Syns du kunne nevnt oss iMac brukere og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå