Gå til innhold

Fordeler og ulemper med Samsung E700

simson

Anbefalte innlegg

Takker for tilbakemelding!

Virker som om det er mange unødvendige feil og mangler, som Samsung enkelt kunne rettet opp uten ekstra kostnader. Men tror nok madammen har lyst på den likevel, skal gi henne liste over pluss og minus i kveld.

Takk igjen for hjelp!

Nå er dette en 1 år gammel telefon, så den har vært en stund på markedet. En god del av feilene er rettet opp i E710, P510 og E800.

Men disse koster jo selvfølgelig mer.

Kanskje hun skulle vurdere E330?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med alle lydene i tide og utide man aldri kunne bli kvitt? Åpne/lukkelyder man ikke kan slå av osv? Kjæresten min kjøpte denne, og ble nesten gal etter to uker.

Man kan sette den på lydløs. Desverre den eneste muligheten for å bli kvitt lydene. Når det gjelder å bli kvitt kameralyden kan man følge denne bruksavninvisningen: (fra et engelsk forum)

1, open ur fone.

2, press: *#8999*8378#

3, press number 2 when the hidden menu pops up. (H/W test)

4, press 2 again on the next menu. (Audio Settings)

5, press 3 on the next menu. (Melody Main)

6, there should be a number @ the top left of the following screen (its a 6). change this to a '0'.

7, press save and the number should change. keep pressing save until you return to the menu screen. then close your fone.

8, go to the camera function and take a picture. if this doesnt resolve your problem then go back to the main screen of your phone ('desktop').

9, press the 'volume down' key on the left side of the fone until only the blue blocks are visible. try taking the picture again.

Om bekreftelses lydene er en del av disse innstillingene beskrevet i pkt.7, vet jeg ikke. Har ikke turd å endere annet enn det som står i denne bruksavnisningen.

Lenke til kommentar

Bare får å nevne to ting ...

Den tåler svært lite når det kommer til det fysiske. Tok 2 mnd før fjæra røyk i dekselet, 1 mnd senere etter mye krangling med Delta og Sodiac så fikk de fikset feilen.

2 mnd etter det så sprakk skjermen på tvers etter å flippe den igjen ( om sodiac eller dem hadde skrudd til for hardt ved jeg ikke), men jeg gikk så lei av den telefonen at den bare ligger på hylla og støver nå.

Huske A300 som de hadde for lengesiden, den flipptelefonen tålte mye deng.

Lenke til kommentar

Må svare litt her. Min E700 har fått forholdsvis mye deng, har tryna på sykkel og praktisk talt landa på den med hele kroppsvekta mi (lå i lomma og jeg datt akkurat på den...), har mistet den i gulvet maaange ganger (oftest i beruset tilstand, heh...), og føler jeg ofte er ganske hardhendt når jeg enten vipper den åpen eller klapper den igjen. Likevel er fjæra i klapp'en fortsatt fin (om enn kanskje litt slakkere enn når den var ny, men langt ifra noe problem), og ellers har det ikke vært noe problemer med telefonen. Den har tilogmed ligget i lomma under en vinterøvelse, der det ble meget fuktig. Det kom masse dugg utenpå telefonen, men den fungerte utmerket for det. Ingen problemer. Så jeg må si at for min del oppfatter jeg E700 som en solid telefon, forholdsvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...