NoviKaNa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvor er det best å legge hjemmesiden sin? Må være gratis, og minst mulig reklame. Og hvor kan man få enkle adresser gratis? Takk for svar =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) home.no er helt gratise og du får da http://home.no/brukernavn ! eller så har du start.no som har støtte for php men koster 30kr eller noe og aktivere kontoen! Og dette gjøres med en enkel sms ! EDIT: ja, da huska jeg fel! 10kr som mr. Berg sier Endret 19. november 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Start.no koster bare 10 kr, én gang... Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Takk! Hvor får jeg sånn .net, .tk eller lignende? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) .tk er søppel http://www.tk/ Endret 19. november 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 .tk får du her, men du kan ta det sikkert på at jeg aldri kommer til å besøke siden din med .tk-domene. .net, .com, .org osv koster penger. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hm, okei. Så ille? Hvor får man .no, .net og slikt rimelig da? Har lite greie på slikt... Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 .net, .com, .org osv koster penger. men ikke nødvendigvis mye penger Cliche har no billig-greier, 1 krone pr mnd, og jaggu tror jeg domenet da bare koster 1øre å opprette, obs blir sikkert noen hundringser i året allikevel da... så da havner det jo i kategorien billig, og ikke gratis. fri trafikk da, kansje noe å ta med seg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hvordan kan 1 kr pr mnd og 1 øre i oppretting bli et par hundre i året? Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hvordan kan 1 kr pr mnd og 1 øre i oppretting bli et par hundre i året? Fordi at det ene øret er betaling for nettopp oppretting, altså registrering av domene, ikke for årsavgift for domenet. (som forøvrig for .com var 110 pr år fant jeg ut, dette ex mva) så derfor, registrering: 0.01Kr årsavgift: 110.00Kr webhotell: 12.00Kr 24% mva: 29.30Kr total: 151.30Kr det ble en og en halv hundrings, så kommer registrering av webhotell på kroner 120+mva i tillegg, men dette er så klart bare en egnagssum.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ok, bare lurte. hater slik markedsføring. kan man ikke bare gi total prisen uten noe tull. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor man ikke legger noen hundrelapper i et skikkelig domene. På den måten har man en e-post adresse man kan ta med seg resten av livet, så får man en hjemmeside på kjøpet. Jeg var i alle fall rimelig kjapt ute med å snappe etternavnet mitt.net Nå venter jeg bare på at .com skal gå ut på dato, samt at jeg vurderer taktikker for å kapre .no Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 fordi noen har dårlig råd f.eks. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Seriøst, det er 200 kroner en gang i året... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvorfor har alle så mye imot .tk domener?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvorfor har alle så mye imot .tk domener?? Derfor. (Les punktlista) Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 eneste argumentet jeg så var at det var treigt.. men det er nå argument nok i seg selv det da.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 De tre nederste, SPESIELT de to siste. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 De tre nederste, SPESIELT de to siste. Subjektive meninger burde ikke anses som argumenter. TK er utrolig treigt, og du burde derfor holde deg unna. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 De tre nederste, SPESIELT de to siste. Subjektive meninger burde ikke anses som argumenter. TK er utrolig treigt, og du burde derfor holde deg unna. Vel, finnes det objektive meninger..? Evt noe objektivt generelt..? Samma som Wordart igrunn, funker igrunn, men enhver med litt innsikt og erfaring ser seg for god til å bruke det, av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå