bwold Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg hadde/har Spyware på maskina. Måtte slette noen filer i Temp Internett files. (De skjulte filene i Documents and settings>local settings>temp internet files). Tok et røsk og sletta alle. Gikk så i msconfig, og ba om oppstart i safeModus (Som anbefalt av symantec) Og nå er PC'n DØD. Starter opp, får beskjed om at noe gikk galt, og får 5 oppstarts-valg. Safe, safe m/ nettverk, Safe m/ trinnvis bekreftelse, siste fungerende oppstart og normal oppstart. Uansett hva jeg velger, starter den i 3 sek. før den rebooter, og gir meg de samme valgene, gang på gang. Jeg er HELT LOST!!!!! Alle tips tas i mot med takk. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Boot opp fra Windows xp platen -> velg installer -> velg å reparere den tidligere installasjonen, så skal du være i boks Lenke til kommentar
bwold Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Skal prøve det. Men hva i all verden er det som ligger i IE-Temp-folderen som til de grader kan skape trøbbel for oppstarten? At IE kunne få trøbbel var jeg forsåvidt klar over, men dette????? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror nok det er noe med msconfig som gjør at maskinen din er litt rar. Hvordan fikk du til å velge safemodus i msconfig lurer nå jeg på Lenke til kommentar
bwold Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Iflg. Symantec gjøres det slik: Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Holder meg til det gode gamle alternativet med å velge det i boot menyen.... da har man mer kontroll over hva som skjer. Men uansett, prøv det jeg nevnte over for å reparere windows.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå