Ghost Tulsa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Enkelte ting begynner å bli litt for tåpelige! Gjør de dette bare for å ha noe å bruke budsjettet sitt på? Blir det dermed ulovlig å klaske til fluer? eller får vi kun lov å klaske fluer når 2 uker etter de har klekket egg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jepp, heretter blir det fritt frem for spyfluer på alle kjøkken ,så om den faller i gryta menst du koker middag kan du risikere å bli tiltalt for dyremisshandling Vel noen skal ha noe å gjøre , så det forundrer meg ikke at slike forslag kommer , personelig liker jeg å fiske og meitemarken kommer fortsatt til å følge meg på slike turer , forbud eller ikke . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 noen var før deg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330302 Lenke til kommentar
neph Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Dette er så sinnsykt dumt at det er helt utrolig. Norge sliter! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Stenges. Var nok nokon som poste det før deg i OT-annet Vidare diskusjon kan taes i tråden Ftz linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg