Filius_two Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei Jeg bor i Bergen(Søreide) 20 min fra sentrum og lurer på dette: Hvor og når arrangeres linking. Eventuelt Bergens området. Jeg har nettop flyttet til byen og dermed vil finne det ut. Takker for alle svar! Hilsen Fil Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Tja...Nå er d jo TNG snart da, ta en tur på http://www.Generation.no Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Skal kanskje til Bergen etter neste år å studere, gleder meg til å komme meg vekk herfra og oppleve noe nye miljøer. Hørt Bergen skal være en fin student by. :wink: Kanskje møtes vi en gang på et LAN eller noe... Er det ikke planer om at hele bergen skal ha 10mbit internett innen 2004 også? MVH Kenneth Lorgen Lenke til kommentar
Filius_two Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 08:32, house skrev:linking? as in LAN-party? Jeg mener sånne små dataparty(100-150 deltakere) I Bergens området Og hvor får jeg vite hvor disse blir arrangert? TAKK Hilsen Fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå