Gå til innhold

Skal kjøpe GeForce 6800! Hvilket?

Lintvedt

Anbefalte innlegg

Ok, jeg skal kjøpe nytt skjermkort nå, det skal være GeForce 6800.

Men vet ikke hvem av disse modellene, GT, LE eller vanlig. Så er det vel sikkert noen flere også :D

Jeg gir maks 4000 kroner. Burde jeg kjøpe 128 eller 256mb? Hvem for du mest for pengene for?

Så var det en siste ting, hvem skjermkort produsent er best når det gjelder GeForce 6800? (Gainward, asus osv) Er ikke helt sikker.

Håper på noen bra svar da :)

Endret av -Xc4-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, jeg skal kjøpe nytt skjermkort nå, det skal være GeForce 6800.

Men vet ikke hvem av disse modellene, GT, LE eller vanlig. Så er det vel sikkert noen flere også :D

Jeg gir maks 4000 kroner. Burde jeg kjøpe 128 eller 256mb? Hvem for du mest for pengene for?

Så var det en siste ting, hvem skjermkort produsent er best når det gjelder GeForce 6800? (Gainward, asus osv) Er ikke helt sikker.

Håper på noen bra svar da :)

Kjenner du GeForce 6800 og skjermkort? Har de det bra? Har hørt at skjermkort er en skikkelig god kar. Eller var det hvilket skjermkort du mente?

Lenke til kommentar

PSData hadde denne AOpen Aeolus med Doom3 på ukens tilbud forrige uke. Av en eller annen merkelig grunn har de enda ikke økt prisen (står fortsatt for 3395 kr)!

Jeg kjøpte det og er megafornøyd. Har bare prøvd det i 3 timer, men rakk å få 10166 i 3DMark03 med Athlon XP 2800. Leste litt tester på nettet og det påstås at det skal være mulig å klokke dette kortet til Ultra hastigheter (rakk ikke det i går).

Lenke til kommentar
Vil nok også anbefale GF6800GT hvis du skal kjøpe noe til under 4000,-. Går faktisk også og vurderer å bytte ut mitt X800 Pro med et GF6800GT, siden jeg har begynt å bruke linux i mye større grad enn før, og alle vet jo at ATI lager sinnsykt dårlige linux-drivere.

6800GT yter bedre enn X800 uansett. Bytta selv jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...