Tøyte Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er det noen som har kjøpt dette kabinett og kan fortelle noe om det? Og hvis det er noen som har det kan dere fortelel hvor dere kjøpte det? Eneste forhandler jeg vet oms som selger dette er www.telebutikken.no og jeg har ikke så lyst og kjøpe det der. Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 jeg har kjøpt kabionettet. det ganske lekkert og lett. Og har bra kjøling. Annbefaler dette. Døren er solid og er kun aluminium. Jeg kjøpte den på MPX.no innvendig er den veldig praktisk. Alle harddiskene står tverrstilt slik at du får direkte tilgang bak harddisken. Det følger ikke med strømforsyning. Jeg kjøpte Aspire 500 W strømforsyning fra databutikken.com Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) hvordan er feste løsningen på 5.12 stasjoene? Er det sliks om på chiftech kasser? BTW: en av grunnene til at jeg vil ha denne er 12cm løsningen foran. Bråker disse viftene noe? Endret 19. november 2004 av Ti_Con_XZ Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 det var et stillig kabinet Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hvordan er feste løsningen på 5.12 stasjoene? Er det sliks om på chiftech kasser? BTW: en av grunnene til at jeg vil ha denne er 12cm løsningen foran. Bråker disse viftene noe? Viftenene skal holde 21db støynivå, selv om jeg mener de viftene støyer litt mer, men ikke at det plager meg no særlig. Nå står kabinettet med en hard gulv overflate under seg og et akustikk messig trepanel på veggen bak seg, så det i seg selv øker støy nivået hos meg. men jeg tror ikke støyen er noe å frykte, med mindre du er veldig følsom på det omerådet. Når det kommer til 5.12 stasjonene så er det tilsvarende som på chieftec. Du kan fint ta av plasten forrifra og du kan enkelt knekke av metall platen og så sette skinnene på CD stasjonen eller hva det måtte være og dytte den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå