Gå til innhold

Noen spøsmål angående betaling

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å starte å spille WoW, men har selv ikke kredittkort og ikke foreldre from vil la me på noen som helst måte bruke deres. Så jeg lurte på andre måte å få betalt på. Har hørt om de korta eller hva det nå er de heter som man kan kjøpe, men disse kommer vel ikke til å bli solgt mye here i Norge?

Kan man da eventuelt bruke paypal eller no? Har hørt noe om det, men mener å huske at det ikke sto noe om det på WoW siden. :hmm: I såfall hvis dette kan brukes hvordan i all verden gjør man det. :dontgetit: Veit det er mange som bruker det veldig mye, men har aldri funnet noe om hvordan man kan gjøre det, og om det er mulig uten kredittkort.

Har aldri spilt et MMORPG med månedsavgift før, mest fordi det er så vanskelig å få betalt, men nå har jeg så utrolig lyst til å spille WoW at jeg får jo i allefall prøve å finne en måte.

Takker for all info :)

Videoannonse
Annonse

Blir vel månedspris på ca 12-15 euro eller no? Et eller annet mellom 100 og 150 kr da. Selve spillet er vel vanlig pc spill pris kan jeg tenke meg.

Hvor er det eventuelt det blir mulig å kjøpe gamecards hen da, bare i større spillbutikker eller på f. eks. el-kjøp også?

Så forresten at WoW var kommet som produkt på cdon.com, har man mulighet for å få open beta key hvis man bestiller derfra eller er det bare fra blizzard sine sider?

Det kommer vel til å koste noe av det samme som andre MMORPG. Ca 100-140kr i måneden, vanskelig å tro noe annet.

Så forresten at WoW var kommet som produkt på cdon.com, har man mulighet for å få open beta key hvis man bestiller derfra eller er det bare fra blizzard sine sider?

Du skal ikke være nødt til å bestille fra Blizzard for å få OB key tror jeg ikke. Forhandlere som er med på denne "ordningen" kommer vel til å opplyse om dette. Jeg regner iallefall med at butikker som spiderman osv kommer til å være med på det.

Endret av XzeroX10

Altså, det spørs jo hvilken WoW version du vil ha? Skal du ha US release (23 nov) må du nok importere spille fra utlande, som ikke bli direkte billig med Norges tollsystem! samt med US release må du ha en Amerikans adresse eller betale med Pay pal (noe some krever bank konto med visakort), å som sagt kan du også kjøpe game cards. Men skal du kjøpe spille fra utlande må du vel plusse på Ca 34% av innkjøpsprisen (Moms samt tollavgift). Om ikke du har en kjenning i utlande som kan sende deg spille som en gave :cool:

Endret av Zydar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...