Nicklas Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre.# Heisann! Sitter å leser på VG.no nå, og jeg fant dette: VG.NO Jeg sier bare ett ord: HERREgud! Er det mulig! :!: :!: :!: Endret 20. november 2004 av It's me Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 [sarkasme] Helt enig med forskerne jeg, kunne du tenkt deg å bli tredd på en krok å kasta i vannet? Nei tenkte meg det ja!! Ufølsomme lømmel [/sarkasme] Sp33D out! Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) [sarkasme]Helt enig med forskerne jeg, kunne du tenkt deg å bli tredd på en krok å kasta i vannet? Nei tenkte meg det ja!! Ufølsomme lømmel [/sarkasme] Sp33D out! nei å kjøttkaker våkser på trær! du må våkne idianarane kjem. nei altså pokker! skal man ikke kunne fiske heller lenger nå? latterlig edit: aaaaa sarkasme den så jeg ikke før nå..hehe Endret 19. november 2004 av chil Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nei å kjøttkaker våkser på trær! du må våkne idianarane kjem. nei altså pokker! skal man ikke kunne fiske heller lenger nå? latterlig edit: aaaaa sarkasme den så jeg ikke før nå..hehe Hva med sluker? Spinnere? går det ikke ann å bruke det da?? istedefor å tre andre dyr på kroker levende!! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vi gir dem jo bare et bad. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hehe, forskerne har mye å gjøre på! Hahaha, må være det dummeste... :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 FYTTI rakkern.. Dette blir fordumt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Må vel avlive makk på en humant måte før man kan bruke den til å fiske med. :!: Før drev eg og fisket etter gjedde med levende ørret før eg fant ut at det ikke var så effektivt som noen skulle ha det til så slapp eg å torturere ørreten i tilegg selvom forskerne forsatt ikke vet om fisk føler smerte. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ååå, dakar lille meitemarken må ikke få vondt Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Skal jeg fotelle deg noe mer som er forbudt?Dårlige emnefelt. Trolig ikke dårlig topic siden norges største nettavis skrev den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) å/og regelen FFS Orddelingsregelen, stor bokstav først i setningen-regelen og punktumregelen, FFS. ---- SAVE THE WORMS. Endret 19. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Synes svaret til Norges Jeger- og Fiskerforbund var bra jeg : - Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller gråte. Bare det at man faktisk stiller spørsmålet om fluer og meitemark kan føle smerte og bør ha en form for beskyttelse, er helt utrolig, sier informasjonssjef Espen Farstad i NJFF. - Men er du sikker på at en meitemark ikke føler smerte, ubehag eller stress? - Kanskje, men det gir jeg faktisk blaffen i. Jeg skal bruke den til å fange ørret med uansett, sier Farstad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 OMG! mark er jo bare et hakk over mikrober Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Haha! Dummeste jeg noen gang har vert borti. :!: Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal jeg fotelle deg noe mer som er forbudt?Dårlige emnefelt. Trolig ikke dårlig topic siden norges største nettavis skrev den. Det er en dårlig topic fordi den ikke beskriver en dritt. Om VG skriver om denne aktuelle saken er jo totalt irrelevant. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Må vel avlive makk på en humant måte før man kan bruke den til å fiske med. :!: Har seg bare slik at makken blir to stykk om du kutter den i to :!: Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Må vel avlive makk på en humant måte før man kan bruke den til å fiske med. :!: Har seg bare slik at makken blir to stykk om du kutter den i to :!: lurer på om det samme gjelder for en hw.no nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå