Schnickaschnicka Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg skal ha ny mus, trådløs, ikke logitech mus. Max pris 600 kr. Forslag (hånda mi passer ikke til mx-musene) Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hva med en Microsoft intelli 4.0 Den vil jeg si er et meget godt valg i stede for mx510. Koster i 312kr på psutstyr.no Faen, så først nå at du skal ha wireless ja. Men da kan du jo gå for den første jeg sa, bare i trådløs utgave Endret 19. november 2004 av preskatv Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 ikkje trådlaust? eg sitter her med MX1000 og er så fornøyd som eg kan bli! selv om det er ein tilpassingsperiode, går det veldig kjapt. Lenke til kommentar
eln Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hånda di passer til mx musene etter 2-3 dager MX510 Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har både mx510 og intelli 4.0 Etter å ha brukt mx510 i et halvt år så syntes jeg sakte men sikkert at den ble veldig vond å holde i Fikk vondt av den. Nå bruker jeg intelli 4 og man merker ikke at den er trålaus. Scrollhjulet er digg! Denne musen er mere plastik enn mx musen som har mere solid materiale. Intelli passer bra hvis du har litt store hender (manne hender) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå