lilfire Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nettop kjøpt meg bil (henter den i dag faktisk ) så nå må jeg begynne å se på anlegg. har satt av 10 000 til det men kan sikkert grave litt i lomma vis det skulle bli litt dyrere (har ikke så mye å grave fram da ) bilen det skal inn i er en toyota celica 2,0 gti. har ikke bilder nå men det kan jeg sikkert komme med i kveld. ps: jeg liker litt mye bass MVH Lilfire Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Begynne med en skikkelig cd spiller. Alpine har mange bra har jeg hørt Og et bra frontsett, for eks. fra soundstream, dropp 6*9 bak, og legg heller penger i en skikkelig forsterker til subben din megabillig og bilradiospesialisten har mye bra. toyota celica sier du grombil det der... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 fikk ikke heta bilen i dag da jaja tar det i morra men så litt på de sidene...jeg liker av en grunn bass tube og lurte på om denna var noe bra mvh lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 henta bilen i dag så nå står den utafor, skla vaske den og polere etter på kan sikkert da noen bilder av bagasjen da, der bassen kommer til å ligge Lenke til kommentar
LarsOve Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ta en kikk på frontsettene til Peerless på dynabel.no Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) men så litt på de sidene...jeg liker av en grunn bass tube og lurte på omdenna var noe bra mvh lilfire Basstube??? Uggah! Ligg unna er mitt råd! Hør heller på LarsOve. Et anlegg bestående av f. eks BF604 Peerless PE7017 Peerless XLS308SWR og en Pioneer DEH-P77MP. vil nok gjøre susen Kabler kommer i tillegg, regn med ca 1000 på signal og høyttalerkabler og 400 - 500 på strøm. Anbefaler 35mm2 - 50mm2 om du planlegger å bygge ut anlegget, i noen grad senere. Kassematerialer, lim og skruer kommer nok på ca 600... Tilsammen kommer nok dette på ca 12500. Litt over det du har satt opp, men om du tar et billigere og trolig like bra sett fra Soundstream til 1290 og går for en Resolution 12" eller en Infinity Reference 1230W Mulig Infinityen er det beste valget her. Spilleren ville jeg ikke gått noe ned på. Den er hjertet i systemet Endret 22. november 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå