ExTerminator Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Som topic sier.. Finnes det en plugin til WMP som kan ta inn TV kanaler? Har jo TV kort på maskina da, så det er ikke internet TV jeg tenker på. Hvis det ikke finnes, er det da noen som vet av et bra men LITE program som kan ta inn kanaler? Disse som følger med TV kortene er jo rett og slett søppel.. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Lurer på akuratt det samme selv.. Har ViVo kort, men fulgte ikke med noe program.. Prøvde ATI Multimedia Center, men det funka ikke... Trenger et program som tar inn tv signaler . . . Endret 19. november 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Lurer på akuratt det samme selv..Har ViVo kort, men fulgte ikke med noe program.. Prøvde ATI Multimedia Center, men det funka ikke... Trenger et program som tar inn tv signaler . . . VIVO betyr ikke at det er tv-tuner på kortet. Er det ATi det er snakk om, må du ha All-In-Wonder utgaven for å kunne bruke pc'en som tv. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har Sapphire "ATI" Radeon x800XT.. Trodde man kunne kjøre tv-inn via en dvd spiller med tuner jeg..?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Finnes det DVD-spillere med TV-tuner? Siden du har videoinngang kan du ta inn det signalet du måtte ønske, f.eks en videospiller og bruke den som TV-tuner. Det er som nevnt ikke TV-tuner på VIVO-kort. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har en DVD-opptager de.. Og den er det tuner på.. Men problemet er at jeg ikke har noe program som fungerer med TV-inn.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Leste i enn annen tråd at ATI MultimediaCenter skulle funke til dette formålet, jeg har ikke prøvd dette selv. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Har hørt at for at AMC skal fungere så må det være et "reint" ATI kort.. Alltså ikke Sapphire, Asus, osv... Har prøvd AMC men det fungerer ikke hos meg... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har installert det uten problemer på mitt PowerColor-kort, men har ikke prøvd å ta inn videosignaler. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fikk installa det jeg også, men den fikk direct x problemer, + at den sa at jeg ikke hadde et ATI skjermkort installert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå