kaerfA Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ok, er dette kortet noe bra ? Så det kosta 2699 på mpx, det er jo nice price for ett ? så bra skjermkort ? Jeg kjøper dette for å få opp ytelsen på pcen min i nyere spill.. Har hørt litt rundt, og skjermkort får du jo mest ytelse av .. min pc: Intel p4 2,4ghz 533mhz bus. (skal visst holde fint fremdeles det) 512mb ddr pc 2100 Intel d845ebg2 (!!!!4xAGP!!!! :\) (sperre så jeg ikke kan clocke cpu'n) msi Geforce 4 ti 4200 128mb <- byttes ut nå ? også en hadisk X. er ASUS V9999 Geforce 6800 GT 128 MB det riktige kortet forpc'n min ( det er riktig for min lommebok) X. Er dette noe vits, eller burde jeg oppgradere allt ? X. skal jeg bare vente til det blir billigere eller noe ? Det jeg hadde tenkt var kjøpe kortet, så hvis det suger allikavel . så investerer jeg mer penger i nytt hovedkort og ram,. (ikke cpu) BLÆH Lenke til kommentar
wim Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror ikke du får hentet ut så mye mer ved å bare oppgradere skjermkortet Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Joda vil gå bra det.. Litt usikker på hvor maskinkrevende et gl kort er. Har selv 2,53 ghz ,1gig ram og ax800 Pro.. Kvaliteten og hastigheten gikk drastisk opp fra radeon 9700 pro. Kjører alt på max nu uten problemer. Pro kortene er mye mindre cpu krevende enn xt selv om ytelsesforskjellene ikke er merkbart. Ati er mye bedre på støy noe som er grunnen til at jeg havna på ATI. Bryr du deg ikke om kortet er stort og bråkete spiller det jo ingen rolle . Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 det som kan være problemet er vel den trege rammen, eller hovedkortet ? Lenke til kommentar
wim Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg tror både RAM og hovedkort vil være flaskehals (og faktisk også CPU'en). Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 men fant ut at jeg faktisk kan få tak i noe nyere deler . ett unknown hovedkort, unknown 1gb ram, og en p4 2,6ghz cpu.. Er ganske sikker på at dette ligger endel forran mitt i teknologi. støtter ihvertfall 8x agp . Kjøpt mai i år tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå