Genaro Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Heisan! Sender en forespørsel om dere vet noe om Elite Group produkter, for jeg hører så mye negativt om merke som om at det er Hundayen i pc verden? Det for at jeg kommer med denne henvendelsen til dere er at jeg har fått tilbud på en Elite Group G900 til KR14995 ifra multicom.no Den har Pentium4 3000MHz CPU å 512MB ram å den er lastet med utstyr som jeg uansett må kjøpe eller må ha da jeg ikke er ute etter en frimerke til å løpe med daglig, men mer en kraftig pc som kan erstatte min hjemme pc behov å at den klarer de fleste spill på marked Jeg ønsker å høre om hva dere synes om den å om det er et godt kjøp, for som sakt så skal den ikke ut vær dag heller, kun ved behov SJEKK DEN UT HER http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...lagerantall=5pl Endret 19. november 2004 av Genaro Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei! Jeg har akkurat den maskina du nevner ovenfor (skriver med den nå). Maskinen er knakende god - og jeg tror ikke du får så mye utstyr pakka inn i en laptop noe billigere andre steder. Kvaliteten er glitrende god også. Tastaturet er noe av det beste jeg har trykket på av laptoper. Museknappene er også gode. Skjermen er knasende klar og fin. Det er bare ett minus med denne maskina - Den bråker noe så inn i ***** Vifta hyler som en føner selv når maskinen er idle. (kun med AC adapter i) Men siste Bios update skal vistnok fikse dette, har ikke fått prøvd den siden man trenger diskettstasjon for og gjøre det. Har forresten pakka inn en 7200RPM hardisk i den, så nå er kjapp som juling PS! Sa jeg at det er TV tuner på den - med en fin fjernkontroll. Lenke til kommentar
Genaro Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 takk for det hyggelige tilbake meldinga så nå skal jeg bestille den for jeg snakket litt med teknisk å ble innponert over hvor enkel det er å opp gradere den. sjekk om du har kjøle pasta på for det hjelper en masse på stressa cpu. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 takk for det hyggelige tilbake meldinga så nå skal jeg bestille den for jeg snakket litt med teknisk å ble innponert over hvor enkel det er å opp gradere den.sjekk om du har kjøle pasta på for det hjelper en masse på stressa cpu. Jepp. har tenkt på og ha på litt AC5, men har også den lille lure ideen om og bytte CPU med stasjonær PC'en min.. den har en P4C 2.8HGz Northwood - Og som alle vet er Northwood CPU mye kaldere en Prescott... En liten tanke... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva med og kjøpe en p-m? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva med og kjøpe en p-m? Går ikke på G900 hovedkortet. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Ville mye heller sett på en Centrino/Pentium-M laptop. Lenke til kommentar
Genaro Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Men så var det det at jeg vil ha alt som er på denne maskinen, så vis dere vet noe maskin med alt som er påG900 til samme pris så si ifra?? Endret 21. november 2004 av Genaro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå