marcen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 **Følg instruksjonene i parantesene.** Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja -WAP: Japp -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja. -Email klient: Hvis jeg får, så tar jeg -Spill: Yeah baby, yeah Form: -Form: Vanlig -Vekt: Ikke så tung -Antenne: Integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Nix Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Greit med stor skjerm, men jeg klarer meg med 128x128 -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Nokia. -Kamera: Ja. -Videokamera: Whatev. -Symbian: Whatev. -Triband: Ikke nødvendig... -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja. -Minne: Mye -Minnekort?: Ja. -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja -Radio: Whatev. -3g(UMTS): Whatev. -Wlan: Nei -Batterilevetid: Viktig Jeg har sett på 6230, den virker grei (Vil ha!) Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Eneste jeg kommer på er 6230, som du har sett på selv de komm jo dårlig ut i testen til forbrukerrådet, men det er visst blitt forbedret i ettertid Hvis du vil ha så hvorfor ikke kjøpe? du kan jo bare kjøpe på elkjøp (hvis du har det i nærheten da) og hvis du ikke er fornøyd så kan du jo bare levere den tilbake før 30dager er gådt Endret 19. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) 6230, helt klart! Har kanskje ikke så stor skjerm, men du sa jo du kunne ha 128x128 så Endret 19. november 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
marcen Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Trengte en bekreftelse Lenke til kommentar
marcen Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Eneste jeg kommer på er 6230, som du har sett på selv de komm jo dårlig ut i testen til forbrukerrådet, men det er visst blitt forbedret i ettertid Hvis du vil ha så hvorfor ikke kjøpe? du kan jo bare kjøpe på elkjøp (hvis du har det i nærheten da) og hvis du ikke er fornøyd så kan du jo bare levere den tilbake før 30dager er gådt 2 av 4 ble ødlagt ja, men jeg vil ikke tro at det der er sant før de tester 100 og 40 eller fler går i stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå