mac1334 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei. Har en Compaq Evo N1015V, men syns strømadapteret lager noen merkelige lyder. Det knitrer liksom fra det, og enda mer når jeg bruker pcen. Kan det være noe med jordinga el.no? Er det fare for at det må byttes ut? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg har hatt akkurat samme problemet med min Compaq armada m700. Knitringen kom når jeg bøyde på ledningen, så jeg antok at det var dårlig kontakt inni der et sted. Torde dermed ikke annet enn å kjøpe ny. Leita lenge etter et sted de solgte det i norge, men fant ingen kjøpte fra getpartsonline.com i usa. Adapteren koste $30 og det kom totalt på 419,98 NOK med frakt. (ingen mva da $30 er under 200 NOK ) Betalte med VISA og det kom på døra etter 3 dager. Ser nå at de har tilsvarende på hpx.no Hvis du fortsatt har garanti på pcen din, burde du få det på det. (min er 4 år gml) Endret 19. november 2004 av claus erik Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Takk for svar. Min knitrer hele tida da. Tviler på at jeg har garanti på den lenger. Noen som veit hva den knitringa kan være for noe? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hadde knitrelyd fra adapteren til min Hp også, den ble veldig varm men antok at den bare skulle være sånn, den var slik fra den var ny. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Sånn rar plugg som er i strømforsyninga. den med 3 rør som er satt sammen. (Som det er på 1557 aopen og de fleste compaq. IBM pcer (Den fra selve strømforsyninga og til 230V koster 49kr på Clas Ohlson ) Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Og poenget var :-P ? takk for info men det er nok ikke den som må byttes iallefall ;-) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe. ja du sier noe der, til mitt forsvar sa dere ikke hvilken ende av strømforsyningen det knitret i ledningen. 230V side eller PC side. En annen grunn til at jeg sa det er at slike ledninger ofte er et helvete å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå