Prosessoren Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Kjent problem. Skal skrive på tastaturet, men kommer hele tiden borti mousepadden, så jeg skrive rundt over alt på dokumentet,og av og til legger det ned osv. Hvorfor i alle dager deaktiveres ikke denne, når man kobler til en ekstern mus ?? Har jo ikke behov for begge, og det er veldig irriterende. Og personlig bruker jeg nesten bare ekstern mus, fordi jeg synes den er raskere og lettere å manøvrere med, enn den mousepadden på pcen. (Kan sevfølgelig ha en innvirkning som har med vane og gjøre også) Men over til saken. Finnes det et program eller noe, som dekativere denne når den registrere at en ekstern mus er koblet til ? Endret 19. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Sjekk om du ser noe på produsentens hjemme sider??? Bare til opplysing Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Men over til saken. Finnes det et program eller noe, som dekativere denne når den registrere at en ekstern mus er koblet til ? Vanligvis kan du gjøre dette i styringsprogramvaren som følger (vanligvis)med. - Ligger enten i tray eller i kontrollpanel Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Og finner du ingen prosess, så vil jeg regne med at Synaptics software hjelper. Direktelink til programet/driveren: http://www.synaptics.com/decaf/drivers/ALL7_8_10W2K.zip Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hmm. Har en Fujitsu Siemens V2000, hvis det er noen som har erfaring med den. Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Og finner du ingen prosess, så vil jeg regne med at Synaptics software hjelper.Direktelink til programet/driveren: http://www.synaptics.com/decaf/drivers/ALL7_8_10W2K.zip Da prøver vi den Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hva/hvor i programmet deaktivere jeg pc-musen + Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 For det første, tittelen på denne tråden er temmelig dårlig. Du bør ha en litt mer beskrivende tittel. Til topic: for å deaktivere mouse-pad'en, går du inn i BIOS. Det er i hvert fall slik jeg har gjort det på mine siste to bærbare pc'er. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hva/hvor i programmet deaktivere jeg pc-musen + hvis du har fått installert programmet og det starter opp, så ligger det i tray/taskbar. Høyreklikk på synaptics iconet og "disable device" eller noe i den duren. Ikee sikkert at synaptics har lagd touchpaden din, så da vil det ikke virke. Lenke til kommentar
sten Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 BIOS ! kansje ? min dell kunne jeg velge -disable when extern mouse is connected.- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Trådstarter: Emnetittel er endret til noe mer forståelig. Prøv å beskrive tråden litt bedre enn "Er ikke dette fryktelig plagsomt, dere?" neste gang. Bumping bør du også kutte ut faderlig fort. Bruk "edit"-knappen hvis du vil tilføye mer informasjon til det siste innlegget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå