Killer_DT Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 08:52, nicrohard skrev:Pizza og brus holder jeg meg langt unna fra, slik gift putter jeg ikke i mitt sunne legeme!Når jeg sitter forran Pc'en går det for det meste på grønnsaker, ferskt rugbrød med økologisk hvitost med farris. Men det kommer jo egentlig an på anledningen, hvis jeg sitter en lørdagskveld forran Pc'n kan det hende at jeg river i med en pose nøtter og eplejuice, men det hender maks. en gang pr. mnd.Så til slutt vil jeg bare avslutte med å oppfordre alle andre dataintreserte til å vise respekt for sitt eget legeme og spise sunt! Er du helt DOM? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 10:08, Killer_DT skrev: Quote: Den 2002-05-28 08:52, nicrohard skrev: Pizza og brus holder jeg meg langt unna fra, slik gift putter jeg ikke i mitt sunne legeme! Når jeg sitter forran Pc'en går det for det meste på grønnsaker, ferskt rugbrød med økologisk hvitost med farris. Men det kommer jo egentlig an på anledningen, hvis jeg sitter en lørdagskveld forran Pc'n kan det hende at jeg river i med en pose nøtter og eplejuice, men det hender maks. en gang pr. mnd. Så til slutt vil jeg bare avslutte med å oppfordre alle andre dataintreserte til å vise respekt for sitt eget legeme og spise sunt! Er du helt DOM? Trur det var ironisk ment..... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei Killer_DT! Kva med å være litt saklig i steden for å komme med påstanden om at ein annan brukar på forumet er dom fordi han har eit anna syn (på ein sak eller fleire)enn deg? Btw,kva er domt med å ete "sunt"? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 :lol: Ja! glem ikke natusan body lotion, og sminke da Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hmmm la meg se... Kontoret mitt er litt kombiner med andre ting.. f.eks coca cola kasser og en fryser (og MØE skrot) så da blir det vel... ISKALD COLA da :smile: Ellers duger ordentlig innkokte nuddler, slik at man ikke søler... Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Kald cola og hold it fordi holdit er ikke grisete! Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg kjøper alltid en 5liters dunk med Imsdal når jeg er på LAN..får sinnsyk pels på tennene av brus. Vann er jo også ganske sunt. Chips er heller ikke å anbefale da du får chips krydder på tastatur og mus osv (så sant du ikke spiser chipsen med gaffel da, men hvem gjør vel d?) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 nudler å vårrull er det billigste og greieste å lage. eller hender det jo at jeg fyrer opp en pizza når jeg skal være litt god med meg selv... det er hardt å bo alene, skulle hatt ei sånn kinesisk geisha eller hva det nå enn heter... hilsen en som er lei av nudler. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 03:18, p4power skrev:Brus (les:cola) er absolutt det viktigste å ha foran skjermen. Risikoen for å søle er stor, men verd å ta. :wink:Ellers er det vel pizza som er det greieste.Saklig tråd forresten. Cola er ett must på skrivebordet. Datakvelden blir ikke helt den samme uten. Men jeg har den gjerne stående i ett glass på bordet ved siden av datamaskinen da. Det er så nær at jeg slipper å vri meg eller flytte meg for å få tak i det, men såpass langt unna at risikoen for å få noe klissete i maskinen er minimal. :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 07:18, talisar skrev:Ta nå for gudsskyld en pause foran pcen for å spise mat:) Det skader ikke å stikke hodet ut i det som kalles frisk luft og få litt sol på likebleke datakropper:) Sol? Luft? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 10:08, Killer_DT skrev:Er du helt DOM? Er vel heller du som er dum når du ikke klarer å stave det engang? Og du skjønner tydeligvis ikke ironi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg