Algron Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Fordeler: - Veldig bra kamera - Extremt bra skjerm - MP3 - Radio - Minnekort - Kjapp - 3D spill - Fint design Ulemper: - Litt stor - Dyr - Kan ikke bruke Memory Stick Duo Pro Lenke til kommentar
simson Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (Uten å ha prøvd telefonen, men er på vippen mellom å kjøpe denne eller f.eks. Nokia 6630) Enig i fordelene over. Mer praktiske ulemper: - Kan ikke ha klokke som screensaver. - Må bruke begge hendene for å åpne telefonen. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg greier fint å åpne min s700i med en hånd Lenke til kommentar
THacker Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 - Må bruke begge hendene for å åpne telefonen. Dette er _bare_ tull! Lenke til kommentar
simson Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg greier fint å åpne min s700i med en hånd OK, da har jeg misforstått deg i en annen tråd. På spørsmålet: 1. Er det helt umulig å åpne telefonen med en hånd? Svarte du: 1. Ja Men da kan jeg tydeligvis se bort fra det svaret. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg greier fint å åpne min s700i med en hånd OK, da har jeg misforstått deg i en annen tråd. På spørsmålet: 1. Er det helt umulig å åpne telefonen med en hånd? Svarte du: 1. Ja Men da kan jeg tydeligvis se bort fra det svaret. Åjda, det var litt rart... Hehe Nei, han har sikkert bare lest feil, trodde det stod mulig eller noe... Men lørdag kommer min bror for ei uke, og han har fått seg S700i! Gleder meg til å prøve den. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal vel da gå an å ha klokke som screensaver, akkurat som k700. Lenke til kommentar
simson Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 skal vel da gå an å ha klokke som screensaver, akkurat som k700. Nei, det går dessverre ikke. Foreløpig er dette SEs metode for å spare batteriet, men mulig de kan forbedre dette til en seinere fw. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Takker for feedback Men hvordan er denne størrelsesmessig i forholdt til feks. SE P800 ? Jeg har hatt den derfor lurer jeg Klarer ikke å se for meg hvor stor den er, og har egentlig ikke lyst på en like stor telefon som p800 igjen. vekta bryr meg ikke Gull og andre ting som er ekslusivt er tungt EDIT: Hva er forskjellen på S700i og S710i? Er det bare fargen eller andre ting som hw upgrade? Endret 19. november 2004 av w3p Lenke til kommentar
G3 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Vel, går du inn her, så kan du sammenligne : http://www.gsmarena.com/ 710 har støtte for EDGE mens 700 har ikke. Sånn er det dessverre med flere telefoner "over there". Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ja men er det noe annet utover det? er det bare edge som er lagt til i s710 versonen? Det er ikke noe som er tatt vekk liksom? Det gjør ikke noe, jeg bor i America Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå