cdahl_85 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei! Har planer om å kjøpe meg en dvd-brenner, tenkte nå at tiden var moden for en slik en trenger da litt hjelp. var er høyeste speeden til dags dato? (alt dere dere lese, skrive osv) beste dvd-brenner ute ? anbefales ? merke? plextor ? gjerne om kunne henvise til en test. evt? takker for alt respons (som er saklig da) Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 og den må så klart støtte alle disse formatene da Lenke til kommentar
shorin Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Kjøp en dvd brenner som kan brenne DAO 96 (disc at once 96),på cd-r/rw delen av brenneren.Da kan du ta backup av 99% av alle spill og musikk cd'er du har kjøpt. Jeg husker jeg hadde kjøpt en Plextor 16x cd brenner for lenge sia,og da jeg skulle til å ta backup av et spill,kom en melding fra clonecd om at brenneren ikke støttet DAO96,så Plextoren ble solgt veldig raskt! Uansett,tror jeg de nye dvd brennerene fra Plextor støtter disc at once.Tenker på å kjøpe en selv. 2 øre. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nec 3500, finner enkelt tester av den via google. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hører hjemme i lagringsmedier, flyttes. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kan jo ta en titt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå