Xticy Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg brukte Azureus tidligere, men etter at alle smilyesene plutselig ble røde og programmet ikke lenger lastet ned noe byttet jeg til ABC. Nå prøver jeg nok engang å laste ned via Azureus, men støter på samme problemet, derfor er spørsmålene som følger: 1) er det mulig å resette alle innstillinger jeg har gjort? 2) kan dette ha noe med ruteren å gjøre? finnes det evt en guide for hvordan jeg åpner porter ol?(har tele2) jeg ser ikke dette som trolig siden porten jeg bruker på ABC ikke funker på Azureus. 3)Hvilke innstillinger kan jeg ha stilt på som ødela alt, og hva anbefaler du at jeg skal prøve å stille på for å fikse det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Etter at jeg fjerna firewallen hos meg (kjører nå null sikkerhet ) har jeg merka at ting går fortere. Det rare hos meg, er at jeg kan ha hastigheter på normalt kanskje 50k (har 1mbit) og da er mesteparten av smiley`ene blå\gule. Så plutselig idag, er alle smiley`ene grønne, og jeg laster ned på 124/125 kb\sec. Har dessverre ingen direkte årsak til den lave downloaden din, men du får bare prøve deg fram, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå