Ferrum Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Skulle det ikke gå an å løfte mennesker med gravity gun'n? synes jeg kan huske at jeg så det i en eller annen video...? Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 vent å se *hehe* GOD Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) ****************SPOILER*************** Nei, ikke med den du får tidlig i spillet. Men utifra screens jeg har sett og ting jeg har hørt får du en blå en senere som gjør dette mulig. Har ikke kommet så langt selv enda tho Endret 18. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ****************SPOILER*************** Nei, ikke med den du får tidlig i spillet. Men utifra screens jeg har sett og ting jeg har hørt får du en blå en senere som gjør dette mulig. Har ikke kommet så langt selv enda tho Dette var sannelig godt nytt. Gjett om ikke jeg skal komme meg dit litt kjapt Lenke til kommentar
Loooper Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Du får oppgradert gravity-gun'n senere i spillet. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 *BIG SPOILER* Du får den nesten på slutten av spillet, ikke les under hvis du ikke har runna hl2 Du får den i slutten av spillet, du blir ransaket av en sånn traktor stråle som fjerner alle våpnene og fucker med gravity gunnen.. helt plutselig skyter du lyn og kan kaste soldater Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvilket var prikken over i'en! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Riktig det med "oppgraderingen" du får senere. Ble nesten litt for lett etter det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 BILDE AV NYE GRAVITY GUN UNDER HER!!! SPOILER WARNING ...... ..... ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå