z1Ob Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) jeg skal "lage" vannkjøling, og har kjøpt meg hydor seltz l20 || pumpe. Når den står nedsenket i vann, med 1 nippel, pumper den greit, men når jeg setter på begge nipplene vil den ikke pumpe (pumpa går, men pumper ikke vannet rundt..). Da lurte jeg på om dette kan skyldes at man må ha en "lukket" krets for at det skal funke? noen andre forslag? z1Ob Endret 18. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 kanskje pumpa di ikkje er sterk nok. L per Time? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 kanskje pumpa di ikkje er sterk nok. L per Time? 700l per time. jeg har ikke så mye peil på dette med vannkjølin, legger ved link tilpumpa Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 og den er ikkje neddynket? du må ta ut den blå vri greia for at du skal få to nippler. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 og den er ikkje neddynket? du må ta ut den blå vri greia for at du skal få to nippler. Skjønte det med den blå greia når jeg kjøpte den, men når jeg setter på nippelen og slage på den igjen, og stikker slangen i vann vil den ikke suge/pumpe var dette jeg lurte på, men jeg fylte slangen med litt vann og satt den fast på den andre nippelen virka det(hvis jeg husker riktig ) z1Ob Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 les bruksanvisninga? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 men jeg fylte slangen med litt vann og satt den fast på den andre nippelen virka det(hvis jeg husker riktig ) z1Ob Nettopp, for pumpa suger ikke luft. Den må ha vann "å få tak i" slik at den kan komme igang. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 [quote name='Kauder' date='21/11/2004 : 12:58'] [quote name='z1Ob' date='20/11/2004 : 18:16'] men jeg fylte slangen med litt vann og satt den fast på den andre nippelen virka det(hvis jeg husker riktig ) z1Ob [/quote] Nettopp, for pumpa suger ikke luft. Den må ha vann "å få tak i" slik at den kan komme igang. [/quote] ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå