Dorian Gray Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Spørsmål om mus i "skjermkort"-kategorien. Jaja, en gang må være den første.. tanken var at de som kjøper heftige sjermkort har, jepp heftig mus, tror jeg traff ganske bra Feilpost? Neida, dette var gjennomtenkt! Tråden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg tror ALDRI jeg noen gang kunne klart å koble disse to tingene. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 hehe.. Han traff bra ja.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 En av de beste. :!: Lenke til kommentar
guezz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle alle tenke på samme måte og poste harddisk-spørsmål i Counter-Strike-kategorien (for, du vet, alle CS-spillere har harddisker), så blir det veldig mye rot. Et elegant svar fra psilocybe senere i tråden. :!: [Lamer-mode] OWNAGE!!!!!!!111111one111eleven [/Lamer-mode] Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 JEG KVEEEEELLLLLESSSS :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ahahaha. Så bra. Han trodde at han var lur der . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå