gettof Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Noen som vet om invison power board fuker med start.no konto? hvis ikke,kansje noen andre gratis web.hoster? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tviler. For å ha støtte for Inovision Power Board så må du ha server med støtte for en del moduler, som php og annet. Dessuten så er 10-20MB litt lite plass for et message board. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 www.frac.dk men for å registrere deg der må du ha en dansk e-postadresse. dvs at du bør registrere deg på www.sol.dk først. deretter vil du ha så mye plass du trenger fordelt på flere nettsteder Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
gettof Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Tusen takk, prøver frack nå. Lenke til kommentar
gettof Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) prøvde det men jeg jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver og innstallere det: http://www.gtasanandreas.frac.dk/forums/install/index.php Noen som vet hva jeg må gjøre? Edit: Beklager dobbel posten. Endret 21. november 2004 av gettof Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Start har PHP støtte, men ikkje MYSQL, og det trenger du, men vil ikkje anbefale å kjøre eit forum på ein så utryggl server. Lenke til kommentar
gettof Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Start har PHP støtte, men ikkje MYSQL, og det trenger du, men vil ikkje anbefale å kjøre eit forum på ein så utryggl server. Hvor vile du anbefalle da? trenger noe gratis, har prøvd www.frac.dk men jeg klarer ikke laste det opp å innstalere det. vet du hvordan? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Start har PHP støtte, men ikkje MYSQL, og det trenger du, men vil ikkje anbefale å kjøre eit forum på ein så utryggl server. Hvor vile du anbefalle da? trenger noe gratis, har prøvd www.frac.dk men jeg klarer ikke laste det opp å innstalere det. vet du hvordan? Du kan jo alltids bruke en forumhost, som http://invisionfree.com/. Lenke til kommentar
gettof Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 har lastet opp phpbb til frac.dk nå men vet ikke hva database navnet er. Hva er det??? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå husker jeg ikke helt hvordan jeg gjorde det, men det er hvertfall veldig viktig at du gjør NØYAKTIG slik det står. Mener å huske at jeg leste en guide enten på frac.dk eller på et eller annet forum. Det er bare å søke litt rundt, så finner du det nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå