Sephiroth Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 er det bare mer eller er EMA 04 FAN så preget av US HIP HOP / RAP DAMN hater det .,.,.detter er europa ikke USA.,.,.,., IRR DÅRLIGSTE EMA PÅ LENGE' min mening da Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 MTV Music Awards da men det har tydlig vis ikke du fått med deg da Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det er vel et kjent faktum at MTV drives for über-mainstream folk. Hadde du virkelig forventet deg noe annet? (Selvom MTV har tendens til å pumpe ut en del artig.) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 detter er europa ikke USA.,.,.,., IRR DÅRLIGSTE EMA PÅ LENGE' min mening da Ka pokker er det du nevner europa om? Er ikke hiphop stort nok her i europa? Dessuten var det snakk om den musikken som er populær i europa og hiphop er stort her selvom du liker det eller ei. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jaha. Endret 19. november 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvorfor? Fordi Europa blir mer og mer likt USA. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er du sur fordi MTV ikke fronter necrosadistisk norrøninspirert powerfusion übertr00 blackmetal med jazzelementer? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 FF og The Hives var med, jeg koste meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå